מתחת לקו: הפסד נוסף למ.ס אשדוד

מתחת לקו: הפסד נוסף למ.ס אשדוד

מועדון ספורט אשדוד פתחה בצורה מעודדת את העונה, שכזכור ניצחה שניים מתוך שלושת משחקיה הראשונים. הבעיה היא שמאז אותו ניצחון מול הפועל באר שבע במחזור השלישי, האדומים-צהובים של בובי מילבסקי לא זכו לטעום את הטעם המתוק של ההישג, והערב (שני) נחלו הפסד שלישי ברציפות 4-3 במשחק החוץ מול בני סכנין, במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל.

אשדוד שהגיעה עם סגל יחסית חסר התחילה טוב את ההתמודדות, כשבדקה ה18 דודו ביטון, החלוץ שקיבל בפעם הראשונה את חולצת ההרכב הראשון מהמאמן המקדוני, העלה את אשדוד ליתרון מבישול של טום בן זקן.

חמש דקות לאחר מכן המארחת מהמגזר חזרה למשחק, כשהרמת קרן של מהראן ראדי נחתה על הראש של איהאב גנאים הבלם שנגח מקרוב פנימה.

על תחילת המחצית השנייה הגיעה רק קבוצה אחת וזו הייתה סכנין באדום. בתוך עשר דקות השכילה סכנין לכבוש פעמיים. קודם מפנדל מוצלח של שלומי אזולאי ולאחר מכן משער קל בתוך רחבת החמש של מוחמד גאדיר.

למרות שאשדוד כמעט ולא סיכנה את שער היריבה, היו אלה צמד הביטונים, דן ( שער נהדר בכדור חופשי) ודודו שרשם צמד אישי לאחר שלא כבש מאז עונת 2015\016, והשניים החזירו את אשדוד לשיוויון מפתיע.

המארחת לא נבהלה ובדקה ה83 החזירה לעצמה את ההובלה עם שער ניצחון של מוחמד כליבאת המחליף.

לסיכום: אשדוד יוצאת לפגרת הנבחרות והשזרוע כשהיא במקום הלפני אחרון בטבלה ( רק בית"ר ירושלים נמצאת במקום נמוך ממנה) וכמו שזה נראה לא מן הנמנע שהמשחק הערב של מילבסקי היה גם האחרון שלו בישראל.

תמונה באדיבות דף הפייסבוק הרשמי

 

מאת: מאור לוי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*