מתחם הקיץ של רשות הספורט מתחיל כבר ביום ב׳

מתחם הקיץ של רשות הספורט מתחיל כבר ביום ב׳

10 שקלים כניסה, זה כל מה שתצטרכו כדי לקחת חלק במתחם המתנפחים הגדול שמציבה רשות הספורט בפארק אשדוד יום החל מיום שני הקרוב בין השעות 09:00 עד 13:00 ומ-160:0 עד 19:30 ועד סוף אוגוסט.

המתחם יעבוד בשתי פעימות, פעימת בוקר ופעימת אחרה״צ, זאת כדי לתת הזדמנות שווה לכלל הילדים בין אם ההורים עובדים ובין אם הם בחופש.

החידוש הייחודי השנה הוא הקדמת מיזם ״קיץ 10״ בשבוע והתחלת הפעלה כבר מה-12 באוגוסט. עפ״י החלטת ראש העיר הוקדם המתחם סמוך למועד הסיום של רוב הקייטנות וזאת כדי לתת מענה רציף של פעילות להורים שכבר תשושים מהחופשה.

מתקנים משנים קודמות

ברשות הספורט קיבלו את היוזמה בברכה מתוך האמונה שהרעיון מתכתב עם החזון של פעילות גופנית כבר מגיל הגן, מה שעושה הרשות במשך כל שנת הלימודים בפרוייקט ״זוזו״ בגנים ובבתי הספר.

מתקנים משנים קודמות

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״זו הזדמנות מצויינת עבור הרשות לתת מענה לפעילות גופנית מהנה גם בשמן החופשה בה דבוקים הילדים למחשבים ולטלפונים הניידים, זו תקופה שאין לנו כל כך אינטראקציה עם הילדים בגלל החופשה וזו הזדמנות מצויינת להוסיף עוד שבוע של פעילות באוויר הפתוח. המתקנים מהנים ונבחרו בקפידה תוך שימת דגש לאינטראקטיביות. אנו מברכים על היוזמה ונשמח לפגוש כמה שיותר הורים במתחם הקיץ״.

00

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*