מתחילים טוב. אשדוד עולה לחצי גמר גביע ווינר

מתחילים טוב. אשדוד עולה לחצי גמר גביע ווינר

מכבי אשדוד באר טוביה ממשיכה את המומנטום מהעונה הקודמת עם ניצחון ראשון בטורניר ווינר סל, כשהיא מכפילה לחצי הגמר עם ניצחון צמוד על גליל גלבוע.

ללא מארק טולפסן הפצוע ובדקות הסיום גם ללא פול סטול, הראתה אשדוד המון אופי ונחישות בעיקר בהגנה והתגברה בשיניים על הפועל גלבוע/גליל, 62:65.

אשדוד החלה את ההכנה האמיתית באיחור יחסי לשאר הקבוצות. גם בגלל תשובת המאמן בראד גרינברג בנושא המשך העסקתו  לעונה נוספת וגם נחיתה מאוחרת יחסית (בעקבות חתונת בנו) ועדיין אשדוד הצליחה להתגבר בהרכב חסר על גלבוע גליל ולהעפיל לחצי הגמר.

כוכב הערב היה עידו פליישר, שזכה גם להיות ה-MVP של המשחק שלעיני אבא עופר ביציע קלע 12 נקודות ללא החטאה מהשדה (אבל גם ללא קליעה מהקו: 0-5) והוריד 10 ריבאונדים. לנדון מילבורן ופול סטול עוד לא בכושר קליעה, אבל גם ביום פחות טוב קלעו 16 ו-12 בהתאמה.

פול סטול, בדקות ששיחק הראה שיש הרבה למה לצפות ממנו העונה הראה ניצוצות ויכולת מנהיגות מצויינת, מכה יבשה שקיבל מנעה ממנו דקות משחק רבות וטום מעיין לקח את הפיקוד.

מכבי אשדוד/באר טוביה: מילבורן 16 (6-18 מהשדה), פליישר (6-6 מהשדה, 0-5 מהקו, 10 ריבאונדים) וסטול (3-12 מהשדה, 5 אסיסטים, 4 חטיפות) 12 כ"א, שושי 8 (4-11 מהשדה, 12 ריבאונדים), וייס 7 (3-10 מהשדה, 3 חטיפות), מעיין 5 (4 אסיסטים), רוזפלט 3, פמברטון 2.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*