"מתוק בלב" המבצע של תלמידי עלומים

"מתוק בלב" המבצע של תלמידי עלומים

שלוש שנים ושישה חודשים עברו מאז נחטפו ונרצחו שלושת הנערים: גלעד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, והאירוע אשר הסעיר את המדינה עדיין צרוב במוחנו. בת גלים שער, אמו של גלעד, יזמה את מבצע "מתוק בלב" בו היא מבקשת מהציבור לאפות עוגות ולבשל מאכלים ולחלקם לשכנים, קרובים וכל מי שתחפצו ובכך תרבו שמחה ואהבה בקרב עם ישראל. השבוע הרימו את הכפפה ילדי עלומים ויחד עם הורים וצוות בית הספר הרבו שמחה ואהבה בישראל.

על מבצע "מתוק בלב" אחראית משפחתו של גלעד שער אשר נחטף ונרצח בגוש עציון, יחד עם נפתלי פרנקל ואייל יפרח. היוזמה נולדה ע"י אם המשפחה, בת גלים שער, במטרה להרבות שמחה ואהבת ישראל ולכן, לכבוד יום הולדתו של הבן גלעד הי"ד, שחל בי"ט בטבת (6.1.18), נרתמו תלמידי בית ספר "עלומים", הוריהם וצוות בית ספר להכנת עוגיות ומיני מאפי מתוקים וחלוקתם במסגרות שונות.

התלמידים הנרגשים הצטיידו בכמות הגונה של דברי מאפה ויצאו לחלקם בגני ילדים, בחווה החקלאית, במחלקת הילדים של בית חולים "אסותא", בבסיס בית ג'וברין, במרכז מתי"א, במחלקת החינוך המיוחד ובלשכת ראש העיר. "התלמידים שלנו התרגשו וחשו גאווה עצומה לחלק את מיני המאפה ולשמח את הסביבה" אומרים בבית הספר ומאחלים "שנזכה תמיד להפיץ אהבת חינם!"

גם התגובות ליוזמה היו מרגשות ומשמחות מאוד ובהרבה מקומות בהם ביקרו התלמידים הם שמעו מחמאות ודברי ברכה כגון: "כל הכבוד על היוזמה המבורכת", "היתה לי חוויה נהדרת, כשתלמידי בית ספר "עלומים" ביקרו אצלנו והעניקו למתי"א שי מתוק לזכרו של גלעד שער ז"ל", "כל כך התרגשנו מהמחווה היוצאת דופן של תלמידי עלומים", "תודה לתלמידים המתוקים. יוזמה ברוכה להנצחה"… ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*