משנכנס אדר, נכנסים לכוננות

משנכנס אדר, נכנסים לכוננות

השיטור העירוני פשט היום על מחסן של אזרח ברובע י"ב והחרים כמות גדולה של נפצים וחומרים מסוכנים האמורים להימכר בשוק. הבחור הובל לתחנת המשטרה ועוכב להמשך טיפול. מפקדי יחידת השיטור, דדי אזולאי ודוד בן שטרית, אומרים שפעילות היחידה תימשך עד לאחר חג הפורים, על מנת להרחיק כל חומר המסכן את הילדים ואת התושבים.

חג פורים בפתח. הילדים כבר מתרגשים לקראת מסיבות התחפושות ושוק פורים. אך יש מי שמתכנן להרוויח מאווירת החג אפילו על חשבון בטחון הציבור, ובעיקר בטיחות הילדים. אחד מהאזרחים הללו כבר נעצר היום והובא לתחנת המשטרה לחקירה והמשך טיפול. הוא אולי כבר לא יחזור על הטעות אבל בשיטור העירוני ממשיכים לעקוב ולאתר חומרים אסורים העושים דרכם אל השוק ומסכנים את הציבור.

הבחור שנעצר היום החזיק כמות מסחרית של נפצים במחסן המצוי ברובע י"ב. המידע הגיע ליחידת השיטור העירוני וצוותי היחידה פעלו במהירות למעצר החשוד והחרמת הסחורה. בתוך כך, מפקדי היחידה מוסרים כי פורים מזמן לא מעט רגעים של שמחה אך יכול להיות גם מסוכן לאור השימוש בנפצים ובחומרים מתלקחים, העלולים לגרום לפגיעה בלתי הפיכה בבני אדם ונזקים לרכוש. הם מציינים כי מדי שנה נפגעים בחג הפורים ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש בקפצונים, חזיזים, נפצים, זיקוקים ושאר חומרי נפץ מאולתרים האסורים על פי כל אמות מידה של בטיחות.

הפגיעות וחבלות שכיחות יכולות להופיע בצורה כווייה בידיים, בפנים, בצוואר או בירכיים. לקראת החג מומלץ להנחות את הצוות החינוכי לקיים פעולות הסברה בקרב התלמידים ולהביא לתודעת התלמידים סיכונים הקשורים בחג ודרכי מניעתם.

באתר משרד החינוך מתפרסמים כללי הזהירות בחג הפורים ובהן תחפושות ואביזרים נלווים לתחפושת, נפצים וחומרים מתלקחים, חומרי איפור וכמובן כללי התנהגות מותרים במסיבות ואירועי החג, כאשר העיקרון המנחה הוא שתחפושת נכונה היא תחפושת בטוחה!

בתמונות: אנשי היחידה בפשיטה על המחסן והחומרים שהוחרמו.

צילום: השיטור העירוני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*