משנכנס אדר באשדוד מרבין בשמחה: 93-82 למכבי אשדוד על אילת

משנכנס אדר באשדוד מרבין בשמחה: 93-82 למכבי אשדוד על אילת

"סוף כל סוף ובשעה טובה ומוצלחת", אלה היו חלק מהמילים של אנשי מכבי אשדוד\באר טוביה בסיום המשחק הערב(שני) בו הקבוצה בצהוב גברה על התכולים מאילת 93-82.

רצף ההפסדים איתו הגיעה מכבי אשדוד למשחק עמד על שישה ברציפות בליגה ועוד אחד בחצי גמר הגביע, כשמנגד אילת של עודד קטש עמדה בדיוק בצד השני של הסקאלה עם שישה ניצחונות רצופים.

לאחר הניצחון הגדול אמש של קריית גת שקירב אותה מאוד לקבוצה של טפירו, חניכיו של המאמן הצעיר ידעו כי עליהם לשנס מותניים ולעשות הכל בשביל לצאת עם חיוכים הערב.

מי שהיה המצטיין בשורות מכבי אשדוד היה פרסטון נואלס הוותיק, שעם 7 שלשות מתוך 9 ניסיונות, הרים לא  מעט פעמים את הקהל ביציע.

DKA_0786

לאחר מחצית ראשונה צמודה בין הקבוצות, אשדוד פתחה פער דו ספרתי באמצע הרבע השלישי, הרבה בעזרתו גם של נמרוד טישמן, שעבורו היה זה המשחק הטוב ביותר בשורות קבוצתו, מאז חזר מהפציעה הממושכת מתחילת העונה.

הגארד עצמו סיים עם 13 נקודות ו-3 מ-5 מעבר לקשת.

מי שערך את הפרימיירה שלו בצהוב-כחול המסורתי, היה קווין דילארד, שרק הגיע בסוף השבוע שעבר והחל להתאמן עם חבריו, והערב תרם 5 נקודות ולטפירו אין ספק שהתרומה שלו תגדל יותר ויותר בהמשך העונה.

DKA_0814

בצד של אילת, מי שסיים כקלע המצטיין בשורות האורחת היה וויל דניאלס עם 17, כשגם אפיק ניסים הרכז המנוסה תרם תפוקה נאה, שכאמור לא עזרה.

יהיה מאוד מעניין לראות האם מכבי אשדוד\באר טוביה תמשיך במסלול הניצחונות, כשבשבוע הבא ביום שני ייצאו אשדוד וטפירו לאולם ה"דרייב אין" הביתי של הפועל תל אביב.

DKA_0794

מכבי "קפלן" אשדוד/באר טוביה: נואלס 23 (7-9 לשלוש, 3 חטיפות), סיימון (1-7 לשלוש, 6 אסיסטים, 5 חטיפות) וקארמייקל (6-13 מהשדה, 7 ריבאונדים, 3 הטבעות) 17 כ"א, כהן 14 (6-8 מהשדה, 12 ריבאונדים), טישמן 13 (3-5 לשלוש), דילארד 5, אלטיט וזיו 2 כ"א. כן שותף: בירנפלד.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*