משלוח מנות מיוחד

משלוח מנות מיוחד

גם בפורים, כמו בשפת התקשורת, אנו מכירים בחמישה מ"מים, חמישה מושגים המתחילים באות מם. בתקשורת – חמשת השאלות: מה, מי, מדוע, מתי ומקום. בפורים – מגליה, משתה (סעודת החג), מתן צדקה, משלוח מנות ומתנות לאביונים. סניף מלגם אשדוד לקח את מצוות משלוח מנות צעד אחד קדימה והפך אותו למסורת ארוכת שנים. היום הם ערכו מבצע מיוחד בבית ספר ניר ושמחו את התלמידים ואת צוות בית הספר.

החברה לגביית ארנונה "מילגם" סניף אשדוד, סיגל לעצמו מסורת יפה וארוכת שנים שבה כל צוות הסניף מגיע אל אחד המוסדות בעיר ומקיים את מצוות משלוח המנות כהלכתה. הם כל כך משקיעים במשימה החשובה הזאת עד שהם עורכים רשימת מצרכים חיונית, מגייסים את המשאבים הכספיים ויוצאים יחדיו אל אחד המרכולים הגדולים בעיר לרכישת הפריטים. בסניף יושבים החברות והחברים ומעצבים משלוחי מנות ענקיים.

השנה, כמיטב המסורת הנהוגה בסניף אשדוד, בחרה הנהלת הסניף לקיים את מצוות משלוח המנות בבית ספר ניר לחינוך מיוחד. בעצה אחת עם מנהלת ביה"ס "ניר" הגב' חיה יצהר, יצא צוות הסניף אל בית הספר, יחד עם מנהל הסניף מר בועז לוין ועם צוות מאגף הגבייה בעיריית אשדוד, ובידיהם מגוון משלוחי מנות צבעוניים.

האירוע שהתרחש היום לבש אופי חגיגי, כמתבקש מאופיו של החג השמח ביותר בשנה. צוות העובדים, חלקם מחופשים, הגיעו כשעל פניהם חיוך גדול ובלבם שמחה רבה וערכו פעילות פורימית שחיממה ושימחה את לב הילדים.

מר לוין: "חברת מילגם רואה בפעילות זו חלק מהמחויבות שלה לקהילה ואף שפורים נושא אופי מיוחד, אנו מקיימים מבצעים נוספים בפסח, בחלוקת סלי מזון לנזקקים, ורותמים את עובדנו לתרום דם במבצע התרמת דם שעורך מד"א בכל שנה". מר לוין משבח את עובדיו על רמת המחויבות שהם מגלים בפעילותם ההתנדבותית ומעריך כי יותר משהם תורמים לקהילה, "פעילות זו מסיבה להם בוודאי גם חוויה מרגשת ומעצימה".

זו גם ההזדמנות שלהם לאחל חג פורים שמח ומהנה  לכל תושבי אשדוד והסביבה.

purim

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*