משיח מגיע: מופע הסטנד-אפ של אודי כגן 

משיח מגיע: מופע הסטנד-אפ של אודי כגן 

אודי כגן מגיע לבית 'יד לבנים' עם מופע סטנד-אפ מרגש וחשוף ,שנון וקורע ­מצחוק.

אודי כגן, נשוי ואב לשניים, נחשב לאחד השמות החמים ביותר בתעשיית הבידור: החל מ'משיח' תכנית רשת מיתולוגית, תפקיד מרכזי ב"חדש של עומרי גורדון" של קשת, מקום קבוע בפאנל של "גב האומה" בערוץ 10, תפקיד נוסף ב"אלישע" ששודרה בערוץ הילדים, פרזנטור בתשדיר פרסום מדובר של סלקום טי וי וכמובן חבר בולט בפאנל תכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת'.

אבל מה שנראה כמו זינוק לפסגה מאנונימיות מוחלטת, מתברר כדרך רצופת קשיים .לאחר השירות הצבאי ביחידת הכלבנים עוקץ אותו סיים עם הלם קרב בעקבות טראומה שחווה  נסע לצרפת לשנה והקליט אלבום באנגלית, מאחר ולא יצאה מזה קריירה חזר לארץ והחל ללמוד קולנוע ב"מנשר".

בתום הלימודים, התיישב לכתוב סדרה על החוויות מהשירות הצבאי שלא הבשילה לכדי הפקה.

כגן המאוכזב החל לגבש את הרעיון ל"משיח", סדרה שבה הוא מגלם זמר ומנהל כושל אותה הפיק כסדרת רשת עם חברתו דנה פוליג. כל אנשי הצוות והשחקנים עבדו בהתנדבות על "משיח", שהפכה להיסטריה ברשת ומכאן הייתה הדרך קצרה להצטרפות לתכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' לא לפני שהצטרף  לסדרה "החדש של עומרי גורדון", שכתבו  עידו רוזנבלום ואסף שלמון, וחיפשו שחקן שיגלם את המנהל של הגיבור, העדיפו פנים לא מוכרות והלוזריות וחוסר המודעות שהקרין משכה את תשומת ליבם.

החיבור למולי שגב, שהפיק והיה לעורך האחראי של הסדרה ואסף שלמון – שהוא גם אחד הכותבים הראשיים של "ארץ נהדרת" הביא לבסוף את כגן לתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' בה החל  להופיע בתפקיד קטן: ניסן, המאבטח בקניון אבל במהירות באו לידי ביטוי גם יכולות החיקוי יוצאות הדופן שלו.

כגן, שההצלחה לא עלתה לו לראש ממשיך לעבוד קשה כתב יחד עם דנה פוליג את מופע הסטנד אפ הכי אינטליגנטי שתשמעו-הוא עולה על הבמה לראשונה עם מופע סטנדאפ שנון, קורע ­מצחוק, מרגש וחשוף, ללא פאות ותחפושות.

  • מוצ"ש,  4.1.20, בשעה 21:00, בית 'יד לבנים', דרך ארץ 6, אשדוד.
  • מחיר כרטיס 119 ש"ח
  • להזמנת כרטיסים: 08-8545833/4

צילום: יח״צ חברה עירונית

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*