מרציאנו: הנבחרת זה הדובדבן שבקצפת, אנחנו עם הגב לקיר

מרציאנו: הנבחרת זה הדובדבן שבקצפת, אנחנו עם הגב לקיר

עם ארבעה הפסדים רצופים וירידה אל מתחת לקו האדום חייבת מ.ס. אשדוד לעצור את המפולת כשתפגוש מחר (19.30, אצטדיון ה-י"א) את מכבי חיפה. בעיר הנמל עבדו השבוע בעיקר על היכולת המנטאלית של השחקנים כדי לנצח לראשונה העונה בבית ולברוח מהתחתית.

שוער הקבוצה ונבחרת ישראל, אופיר מרציאנו, התייחס בראיון לרדיו דרום לניצחון הגדול על בוסניה ואמר: "הייתה אווירה מטורפת והייתי בהלם כשראיתי את כל הקהל. היה לנו כל כך חשוב לשמח אותו כי אנחנו יודעים שהעם הזה צריך את זה וזאת הייתה חוויה עוצמתית".

מרציאנו דיבר על כניסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לחדר ההלבשה של השחקנים בסיום המשחק ואמר: "ראש הממשלה אמר לנו כל הכבוד על הניצחון ושנמשיך לעשות את העם שלנו מאושר".

בהתייחס למעבר ממשחקי הנבחרת לליגת העל אמר השוער: "זו המהות של שחקן מקצוען כי הדובדבן שבקפצת היה ביום ראשון בסמי עופר אבל צריך לעשות סוויץ' ולחזור לקרקע. את הנבחרת שמתי בצד ועכשיו התפקיד שלי זה לייצב את אשדוד ולחזור למסלול הניצחונות".

מרציאנו התייחס לתקופה הרעה של קבוצתו ואמר: "בתחילת העונה היינו טובים מאוד אפילו אבל משהו קרה בדרך שפגע בביטחון שלנו וזה יכול להתהפך עכשיו. המיקום כרגע לא משקף את היכולת האמיתית של הקבוצה וזה מאכזב אבל יש לנו את היכולת להוציא את עצמנו מהמצב הזה".

בהתייחס למשחק מול מכבי חיפה אמר השוער: "אנחנו מכבדים כל יריבה בטח קבוצה כמו מכבי חיפה שהיא מועדון גדול ואנחנו עם הגב לקיר אבל מאמינים בעצמנו ונעבוד קשה, נהיה מרוכזים יותר ומאמין שנשיג תוצאה טובה".

בצד המקצועי, עופר ורטה יחליף את חאתם עבד אלחמיד הפצוע בעמדת המגן הימני מול הירוקים כשגם בעמדת המגן השמאלי קלינגר יבצע שינוי כשרחמים צ'קול צפוי לפתוח במקומו של ג'וואון אושאניוואה. מוראד אבו ענזה וירו בלו מתחרים על מקום נוסף בחוד ההתקפה.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיקי סירושטיין, רחמים צ'קול, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, מיכאל אוחנה, דוד סולארי, ניב זריהן, מוראד אבו ענזה (ירו בלו).

הכותב: רועי צאיג
1506471_849567071726540_4265293041195678087_n

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*