מרוץ הלילה של אשדוד יתקיים גם השנה

מרוץ הלילה של אשדוד יתקיים גם השנה

כטבעה של מסורת, ברשות ימשיכו את מסורת מרוץ הלילה גם השנה. השנה יתקיים מרוץ הלילה ב-31/5/18, ויתקיימו בו 2 מקצים: המסלול המקצועי יהיה בן 5 ק״מ, והשני, עממי בן 2 ק״מ. ההרשמה ל-2 המקצים החלו כבר באתר ייעודי שהוקם גם השנה לטובת התחרות.

חניון חוף יא׳ ישמש כחניון המוצא לכל הרכבים וניתן יהיה לחנות גם בחוף הקשתות וגם בחוף טו׳. בימים אלה ממש שוקדים ברשות על כל האטרקציות שילוו את ההפנינג הייחודי.

המסלול העממי מותאם לכל גיל ומקנה חוויה ייחודית של ריצה על קו המים, השנה נערכים ברשות הספורט לאירוע יוצא דופן וזאת לאחר הפקת הלקחים מהאירוע הקודם והרצון המתמיד לשדרג.

מרוץ הלילה מצטרף הוא אחד מאירועי הדגל של רשות הספורט שנכנסו לאחרונה יחד עם ״טור ד׳אשדוד, מרכז הג׳ודו והפעילות הימית הענפה במרכז הספורט הימי.

PAR_2328

בנוסף מובילה הרשות בימים אלו את מיזם הולכים ומרוויחים יחד עם אפליקציית Rumble בה נמדדים צעדיהם של ל-3,000 מתושבי העיר אשדוד לטובת שיא ישראלי חדש.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט העירונית:  ״השילוב בין חזון הספורט למשאב הגדול והמשמעותי של העיר אשדוד… הים, מביאים לכדי אירוע אחד המשלב את כל האלמנטים שמובילים ומנחים את העיר אשדוד. מדובר באירוע חסר תקדים וזו תהיה הזדמנות מצוינת לארח שוב את כל חובבי הספורט בכלל והריצה בפרט לאירוע השנתי שהפך למסורת עירונית״.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״מרוץ הלילה הוא אירוע מורכב ואני שמח שרשות הספורט ממשיכה את המסורת, זוהי הזדמנות מדהימה לכלל תושבי אשדוד לקחת חלק באירוע יוצא דופן הן אם זה במסלול העממי והן אם בתחרותי. ישר כח לכל עובדי רשות הספורט העירונית״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*