מרוץ הבנים הסתיים בהצלחה

מרוץ הבנים הסתיים בהצלחה

הרעיון המקורי שנולד רק ביום חמישי, בוטל בשבת, חזר לחיים בשני וקרה היום בבוקר. זהו סיפורו של מרוץ הבנים שהגה איציק שעבן בחמישי, ויחד עם יורם אסרף מרשות הספורט העירונית שתרמה את החולצות, דוד קקון מ״אייקון תקשורת״ שתרם את מספרי החזה, העיצוב הגרפי והיח״צ וכך, תוך יממה, יצא המרוץ אל הפועל.

הרעיון פשוט, מכובד ומכבד. הקפה של 1.8 ק״מ לזכר כל חלל. בכל הקפה מצמיד הרץ אל החזה את שמו של חלל אשדודי שנהרג במלחמות ישראל, מעל 100 רצים הגיעו לפארק אשדוד ים, בינהם מנכ״ל העירייה אילן בן עדי, יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט וכמובן הוגה הרעיון ומנהל המיזם איציק שעבן וקבוצות הריצה שלו ולא מעט מתושבי העיר מהפסיפס העירוני הרב גוני.

איציק שעבן ויורם אסרף בתדריך הראשוני

הרעיון הגיע מיד לאחר מרוץ החיים, שהתקיים שבוע קודם, ריצת שישה ק״מ לזכר 6 מיליון הנספים בשואה שם כבר שודרג האירוע משנים קודמות, לאירוע נכנסה גם רשות הספורט בדקה ה-90 וגם תוספת מכבדת של ״זיכרון בסלון״ מה שנתן לאירוע נפח מכבד.

2 האירועים סומנו כמוצלחים וייחודיים ובשנה הבאה צפויים האירועים לקבל במה גדולה יותר בנוף העירוני. נראה שעוד 2 מסורות ייכנסו ללוח השנה העירוני, 2 יוזמות שהתחילו כרעיון ויצאו בזמן שיא אל הפועל.

תמונה קבוצתית

איציק שעבן, יוזם המרוץ: ״אני שמח על כך שהיוזמה בסוף יצאה אל הפועל, סבב הלחימה שיבש את כל ההכנות אבל בסוף זה קרה וזה מה שחשוב, 296 חללי מערכות ישראל, בני העיר אשדוד קיבלו את הכבוד וזה באמת מה שחשוב. 2 האירועים יהיו בשנה הבאה משמעותיים יותר אין לי ספק בכך. תודה לכל מי שעמל מאחורי הקלעים כדי שהמיזם יצליח״.

רשימת שמות החללים האשדודים שנתקבלה מארגון יד לבנים.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״ אני מברך את איציק שעבן על הרעיון, זכיתי גם לקחת חלק פעיל והרעיון בהחלט מבורך. רשות הספורט משתדלת לעודד כל יוזמה שמפעילה גופנית את תושבי העיר במיוחד שנוספים אל הפעילות ערכים חשובים כמו ב״מרוץ החיים״ ו״מרוץ הבנים״

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*