מרוב שנאה שכחו לאהוב את עצמם

מרוב שנאה שכחו לאהוב את עצמם

אין הרבה קמפיינים שליליים שצלחו בהיסטוריה, משהו באנרגיה השלילית מרחיק אנשים שמחפשים שביב של תקווה לחיים טובים יותר עבור ילדיהם.

שלושת המועמדים גלבר, כצנלסון ולחמני שהצטרף אחרון למרוץ ידעו שאין להם שום סיכוי שבעולם לנצח את יחיאל לסרי בנפרד. זה לא היה סוד וכל פעיל מתחיל שתלה שמשונית לראשונה בחייו ידע לחשב את הסיכוי הקלוש.

גם המועמדים עצמם, המנוסים, הותיקים שהכתירו את עצמם בסלוגנים וסיסמאות בשקל תשעים ידעו זאת, ולכן לא שריינו את המקום השני, הלן וסניה חשפו את מספר 2 בדקה ה-99 של הגשת הרשימות בציפייה שהאחר ימצמץ ראשון.

אף אחד כצפוי לא מצמץ, הרשימות הוגשו, האחד הנחית מועמד ללא עבר פוליטי עם כרטיס VIP למועצת העיר, השנייה קידמה את מספר 3 למקום השני, ובלב כבד הגישו את הרשימה לועדת הבחירות.

כולם יצאו בסופרלטיבים לרשימה שלהם, כולם רשימות איכותיות, כולם באו לשנות אבל בתוך תוכם של שלושת המועמדים האמת היתה ידועה. שלב ראשון מאחורינו ואיך לומר, אכלנו אותה. לא קרה כלום. הפלא ופלא, השלטים לא עשו את העבודה!

ואז, בקצה המנהרה נראה אור קטן ובוהק, סקר + הסרת מועמדות = סיכוי שמקביל לנס לסיבוב שני.

דיברו יום, דיברו יומיים, הפז״ם דופק ואוטוטו שבועיים ליום הבוחר, השניים צריכים לסגור סוקר ולהחליט על שאלה, כמה מסובך זה צריך להיות למען השם?

היא טוענת שהוא קימבן, הוא טוען שהיא מתעלמת, השלישי טוען לחוסר מנהיגות ושוב… הכל מתרחק, רק שהשעון מתקתק, הפעילים יוצאים מגדרם, השקעה של 4 חודשים יורדת לטמיון, תקוות המהפך הולכות ומתרחקות והקמפיינים ממשיכים להגיד רק דבר אחד… לסרי הביתה!

אז אני אחדש לכם, לסרי הביתה זה לא מצע בחירות, אם לסרי צריך ללכת הביתה תגידו לנו למה אתם יותר טובים, למה הרשימות שלכם משלימות נבחרת שתומכת בהבטחות שלכם. אני לא אכנס לעולם הפרסונאלי של השמות אבל בואו תוכיחו לנו אתם (חובת ההוכחה עליכם) שמכל הכישרונות בעיר בחרתם באמת באמת את הנבחרות המנצחות, אלה שכולנו נישן בלילה בשקט שהם הטופ שבטופ שידעה העיר להציע.

לסרי עשה טעויות. אני מאוד מקווה שהוא למד לקח ויתקן. אבל לסרי המשיך להתעקש ולהאמין שכל מה שהוא עשה זה הכי טוב שהוא יכל. הוא התעסק בלהגיד לנו למה כל מהלך שהוא עשה מגובה בנתונים, מה הוא מתכוון לעשות וזה בסדר לא להיות מסופק, זה בסדר גמור להגיד שאפשר היה יותר, טבעי ואף יותר גם לא להסכים.

מחאת השבת עשתה את שלה, לסרי טעה ולסרי תיקן. אפשר להאמין ואפשר גם לא, אפשר לבחור בו ואפשר במישהו אחר… דמוקרטיה? שכחנו?

אבל לשלישיית גלבר, לחמני וכצנלסון, אתם ידעתם שאפשר לנצח רק יחד, אתם ידעתם שכדי לתת פייט ממשי לא מחכים שבועיים לפני הבחירות, הפוסטים וההתכתבויות בקבוצות הוואצאפ וברשתות החברתיות אומרים את האמת… אכזבתם.

כבר לא ממש נותר זמן לתקן, תנו את כל מה שיש לכם למועצה, תשמרו על כבודכם ותפסיקו את מלחמת ״זה הוא ולא אני״ יש לכם פעילים שמסתכלים עליכם בהערצה, אל תאבדו גם את זה, תנו עבודה, כנסו לקואליציה, תייצרו עשייה, תזרעו  יסודות, וב-2023 תקצרו, תחזרו בצורה מסודרת יותר, תתכוננו שנתיים מראש.

5 שנים זה המון זמן, אם אתם לא רוצים עיר חרדית ובוער בכם לא להפוך לבית שמש, כמו שאתם אומרים וטוענים, תסיימו את המערכה וכנסו לקואליציה, מהפך כנראה כבר לא יהיה פה אבל לא חייבים לחיות פה בכזה פילוג. בואו נחזיר את הגאווה לעיר, וניתן יד לשיקום החברתי, כל אחד כמיטב יכולתו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*