מרדף אחר גנב בבית אבות באשדוד

מרדף אחר גנב בבית אבות באשדוד

דרמה בבית האבות: מרדף אחר גנב בבית אבות באשדוד הסתיים במעצר ובכתב אישום בשעות הלילה המוקדמות, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על אדם חשוד אשר נכנס לבית אבות בעיר אשדוד וגנב מתוך חדר אחיות רכוש השייך לאחיות. שוטרי סיור ובילוש של משטרת אשדוד (מרחב לכיש) הגיעו למקום וביצעו סריקות אחר החשוד עד שאיתרו אותו והוא נעצר. מעצרו התאפשר גם בזכות ערנותם ועקשנותם של צוות האחיות העובדות במקום. בסיום חקירתו הוגש נגדו כתב אישום.

בחקירתו של החשוד ומעדות האחיות התברר כי נכנס לבית האבות בעיר אשדוד וביקש לשתות מים. מספר דקות אחרי שנתנה לו אחת האחיות להיכנס, היא זיהתה אותו יוצא מחדר האחיות באופן מחשיד. לאחר שהאחות הבינה כי ביצע גניבה תיק אותו השאיר פתוח, החלה לרוץ בעקבותיו תוך שהיא צועקת: ״גנב גנב״. בהמשך התעמת החשוד עם מספר אחיות שחסמו אותו. בשלב כלשהו המשיך במנוסתו ויצא לכיוון מרפסת בקומה הרביעית. האחיות נעלו את המרפסת אולם החשוד ניסה להימלט בכל מחיר וקפץ לקומה השלישית דרך המרפסת. החשוד נעצר בקומה השלישית ע״י שוטרי תחנת אשדוד שביצעו סריקות בבניין וסגרו עליו. בהמשך נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

ברשותו של החשוד נמצא מכשיר MP3 החשוד כגנוב. בחקירתו ע״י צוות מעצרים במשטרת אשדוד טען כי הגיע למקום ע״מ לשתות מים והכחיש את הגניבה. לטענתו הוא זה שהותקף ע״י הצוות הרפואי. החשוד, תושב אשדוד בשנות ה-30 לחייו נכלא ובהמשך הוארך מעצרו. לפני מספר ימים הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום באשדוד באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל בגין עבירות רכוש.

״כבר בתחילת חקירתו של החשוד הבנו כי לא מדובר באדם תמים שנכנס למקום בכדי לשתות מים. לחשוד כבר הוגשו כתבי אישום בעבר בגין עבירות רכוש קודמות כשגם אז דפוס הפעולה שלו היה דומה. אנחנו קוראים לציבור לגלות עירנות כלפי כל גורם זר אשר מבקש להיכנס למקומות ציבוריים או פרטיים בתואנה זו או אחרת״, מספר החוקר שטיפל בתיק רס״ל שוקי מימוני.

tikim

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*