מקיף יא׳ זכו באליפות ליגת התיכונים לשנת 2019

מקיף יא׳ זכו באליפות ליגת התיכונים לשנת 2019

אירוע השיא של ליגת התיכונים התקיים הבוקר, היכל מלא מפה לפה ואנרגיות מטורפות של עידוד מצד שני המקיפים שהעפילו לגמר ליגת התיכונים של רשות הספורט העירונית.

מופע הגמר (אין דרך אחרת להציג את האירוע) החל כחצי שעה לםני המשחק עם תשורות והעארכה ךכל מי שיש לו יד, שחקנים מצטיינים, קלעים מצטיינים, השחקן ההוגן ועוד… רשות הספורט העניקה מגן הוקרה גם לנותני החסות: ידיעות אשדוד ואתר האינטרנט אשדוד פור יו שפורשים את חסותם זו השנה השלישית ברציפות על ליגת התיכונים.

את האירוע והטקס הנחה כמיטב המסורת, סמנכ״ל רשות הספורט מר בני חזקיה ולקחו בו חלק המשנה לראש העיר ויו״רה רשות הספורט מר משה בוטרשוילי ומנכ״ל הרשות מר יורם אסרף.

המשחק החל לקול קריאות העידוד העידוד של כ-2,000 תלמידי 2 התיכונים ולא מעט אוהבי כדורסל שקיבלו בוקר של ספורט ללא תשלום.

מקיף יא׳ שלטו ללא עוררין לאורך כל המשחק, מקיף ט׳ ניסה להדביק את ההפרש ופעם אחת אף הצליח אך במקיף יא׳ ידעו טוב מאוד שאין מצב שהמשחק הזה לא שלהם. ברבע השלישי והרביעי ההפרש רק הלך וגדל ולמרות הנחישות של הכתומים ממקיף ט׳ ורוח הלחימה המשחק היה חד צדדי, וכבר בתחילת הרבע האחרון הכתובת היתה על הקיר.

מבחינת שואו… צריך להוריד את הכובע בפני המארגנים, בכל פסק זמן נהנה הקהל ממופע מדהים של איל הורן שיאן גינס בהקפצת כדור שהטריף את ההיכל בכשרונו וממופעי ריקודים סלוניים של תלמידי בית הספר לריקוד ״גרציה״ בהנהלת גלינה ואלינה שוסטין.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״מרגש לראות איך מפעל ליגת התיכונים צומח ופורח מידי שנה, לראות את ההיכל מלא בתלמידי העיר אשדוד זה מראה שאין משמח ממנו. זו הזדמנות מצויינת לאחל חג שמח לכל תלמידי העיר אשדוד, תמשיכו לעשות ספורט ולעודד. ברכות למקיף יא׳ על הזכייה הנהדרת.״

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״מלבד תודה גדולה לכל מי שידו במפעל הנהדר הזה אין לי הרבה מילים להוסיף. היכל מלא מפה לפה, עידוד מטורף של שני הצדדים, אווירת ספורט מדהימה ושחקנים כל כך מוכשרים זו הוקרת התודה הכי טובה של כלל המקיפים וכלל התלמידים שלקחו חלק בטורניר. כולי תקווה שכל שנה תהיה כזו תצוגת ספורט ואף יותר. כל הכבוד למקיף יא׳ ולמקיף ט׳ על דרך רצופת נצחונות, למנהלים על התמיכה במפעל ולקהל הנהדר. תודה לעובדי רשות הספורט ולסמנכ״ל בני חזקיה על ניהול הטורניר ביד רמה.

צילום: אבי רוקח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*