מקיף ט' – משדרים אקדמיה

מקיף ט' – משדרים אקדמיה

"המצוינות היא מידת הרצון. השאיפה למצוינות היא מידת ההשקעה. השמיים הם הגבול והדרך – דרך ארץ!" זהו המוטו המניע את התלמידים והמורים במקיף ט' והיא משקפת יותר מכל את תכניותיו של ביה"ס באשר לעיצוב דמותם של תלמידיו והצבת היעדים אליהם צריכים לשאוף.

שבוע אקדמיה התקיים השבוע במקיף ט'. השבוע יועד לתלמידי כיתות ז'-י"ב וזאת במטרה לחשוף את התלמידים בפני האפשרויות ללימודים אקדמיים בעתיד וכן להרחיב את ההנגשה להשכלה הגבוהה. הפעילויות נערכו בביה"ס ומחוצה לו.

עם כניסתו לבית הספר קיבל את פני התלמידים לוח גדול ומעוצב שעליו כתובים כל הפעילויות האקדמיות שביה"ס חושף את תלמידיו. במהלך השבוע התקיימו פעילויות שונות בשיתוף גורמים שונים מתוך ביה"ס ומחוצה לו.

התלמידים השתתפו בפעילויות מגוונות, סדנאות והרצאות, קיבלו חומרי הסברה ומידע, נחשפו להרצאות של ד"ר מישל נניקשווילי בנושא סודות ההצפנה, ופרופ' אילן שלום – תקשורת אדם ומכונה בעידן החדש. כמו כן הם יצאו לסיורים במכון דווידסון השתתפו בסדנאות בנושא תאי גזע והשתלת מח עצם, וכן הצצה לעולם התאים החיים, השתתפו בפעילויות חקר בניידות מדע במרכז הפיסיקה העירוני ובהרצאות נוספות על תחום הסייבר, הנדסה גנטית ועוד.

התלמידים נחשפו גם כן לאפשרויות השונות העומדות לרשותם במסגרת לימודיהם בתיכון ואחריו, כאשר מורים מקצועיים ותלמידים מתוך ביה"ס העבירו הרצאות מרתקות וסדנאות. בביה"ס מציינים כי "הרעיון הוא לחשוף את התלמידים לתחומי עניין שונים ומגוונים ולעניין אותם באפשרויות המגוונות והשונות העומדות לרשותם בעולם האקדמיה".

לסיכום השבוע ניתן לומר כי התלמידים זכו להיחשף למידע רב, למודעות של חשיבות ההשכלה הגבוהה ובעיקר מוטיבציה להמשיך וללמוד לימודים אקדמיים בהווה ובעתיד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*