מקומות בילוי באזור ים המלח

מקומות בילוי באזור ים המלח

מערות קומראן, הן רק חלק קטן מהנוף המרהיב המקיף את אזור ים המלח. תוכלו ליהנות מטיולי סנפלינג בנקודות רבות, מטיולי הטרקטורונים שבים המלח ועוד. מוזמנים להכיר את ים המלח כמו שלא הכרתם עד היום.

אנשים רבים כבר הבינו כי לא תמיד יש צורך לעלות על טיסה בכדי לחוות את הנופש המושלם. ים המלח הוא אזור מרהיב ביופיו וייחודי ביותר. למעשה, ים המלח הוא אחד מהאזורים הייחודיים ביותר בעולם, והוא גם מאפשר לנו ליהנות משלל טיפולים בריאותיים הניתנים באזור. ככל שעוברות השנים, כך עולה הביקוש של אנשים להגיע לאזור ים המלח, והסיבה לכך טמונה בכך שהאזור מציע אטרקציות מהממות ביופיין, והרבה מהן.

חזיון אור קולי במצדה

לפני שנספר לכם על מסלולי טיולים נוספים בים המלח, אנחנו רוצים להזכיר לכם כי ניתן להפיק אירועי בר מצווה ואירועים מסוגים שונים במצדה. במהלך הלילה, תוכלו ליהנות מחיזיון אור קולי מרהיב, שמתאר את סיפור מצדה לפרטי פרטים. אורך המופע הוא כ-50 דקות, וניתן לסגור אירוע לקבוצת אנשים. אין ספק שמדובר באחד המסלולים המומלצים ביותר באזור.

מצדה ממוקדמת כ-100 מטר מעל גובה פני הים, כך שמדובר במסלול טיולים לכל דבר, ואתם מוזמנים לברר לגבי הדרכים השונות לטפס אל מצדה. תוכלו להגיע למצדה דרך רכבלים, דרך טיפוס רגלי ועוד.

אדרנלין או רוגע בים המלח? גם וגם!

טיולי ג'יפים בים המלח הם אופציה מופלאה לכל המשפחה וגם עבור זוגות. יחד עם זאת, זכרו כי טיולי ג'יפים הם קופצניים קצת, מה שעשוי לגרום בסוף היום – לכאבי שרירים קלים.

הסירו חשש, אין מדובר בכאבים רציניים, אך אתם כן יכולים להפיק הנאה גדולה מאוד מטיפולי ספא בים המלח, לאחר יום של טיולי ג'יפים או טרקטורונים. לאחר טיול ג'יפים בים המלח, תוכלו לשבת ולהתפנק עם מטפלת ספא אישית משלכם, תוך שאתם שוכחים מכל הצרות של מהלך השבוע בעבודה. אחת ההמלצות החמות, היא לסגור מראש על יום טיולים באזור מצוקי דרגות, שם גם תוכלו לאתר יישוב אקולוגי בו ניתנים טיפולי ספא, קיימים צימרים ועוד.

אמנות, מוזיאונים ותכשיטים

אם אתם חובבי אומנות ידועים, אתם תיהנו מאוד מביקור בגלריה של דליה. בגלריה זו, תוכלו להתרשם ממחרוזות יפהפיות בעבודת יד. נוסף על כך, תוכלו לבקר במוזיאון מצדה, שם אפשר להתרשם מכלי חרס רבים ומאומנות ייחודית.

אחת מההמלצות היותר חמות מאיתנו אליכם, היא ההמלצה של קמפינג. ניתן לצאת אל קמפינג וליהנות ממחנאות כמו שהיא צריכה להיות – תחת כיפת השמיים ובין ההרים. אתר הקמפינג שקדי ואתר קמפינג מצדה שבים המלח, הם אתרי קמפינג שיספקו לכם את כל התנאים שאתם זקוקים להם. הואילו לברר עוד היום לגבי קמפינג בתוך מאהל סגור – מומלץ מאוד!

צילום: shutterstock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*