מצלמות נסתרות – לבחור את המקום הנכון להציב אותן

מצלמות נסתרות – לבחור את המקום הנכון להציב אותן

לא מעט אנשים בוחרים להציב מצלמות במקומות שונים על מנת להשיג תמונות וצילומים לצרכים שונים, מבלי שהאנשים המתועדים, יודעים שמצלמים אותם.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות לכך הן בסביבה עסקית, למשל, בתי עסק רבים מטמינים מצלמות נסתרות במטרה לתעד את העובדים והלקוחות, כך אם קורה משהו חשוד, ניתן לבדוק מה בדיוק התרחש.

אנחנו יכולים למצוא דוגמאות לכך גם במבני מגורים וכן בסביבתם. בין אם זה מתוך כוונה לאבטח את המקום ואת הסביבה ובין אם זה בשביל לתעד מה מתרחש בתוך המבנה כשהם לא נמצאים בבית, למשל, אם יש מטפלים שמגיעים לטפל בילדים או בקשישים, אז המצלמה מאפשרת לראות מה מתרחש והאם הם נוהגים בהם בצורה סדירה.

השאלה החשובה היא, היכן נכון להציב את המצלמות הנסתרות. מן הסתם, זו שאלה שיש לה נגיעה כלכלית, אם יש לנו אפשרות להציב מצלמות נסתרות בכל מקום, אז באופן טבעי אין כאן שאלה בכלל איפה להציב אותן, פשוט נטמין מצלמות בכל חדר, בכל חלק של המבנה, ובכך נחסוך לעצמנו את הדילמה.

מאחר ולא תמיד זה מאפשר מבחינה כלכלית, אז אנחנו צריכים לבחור לעצמנו מקומות אטרקטיביים להטמין את המצלמה.

איפה נכון להטמין את המצלמות הנסתרות?

ראשית, חשוב להציב אותן בכל מקום שיש חשש שיכול להתרחש בו משהו. בדרך כלל מדובר על מקומות כניסה, מקומות יציאה, מקומות שיש בהם כסף או חפצים יקרי ערך.

שנית, אנחנו נציב אותם בחדרים בהם מתרחשת מרבית הפעילות, בין אם זה מרכז העסק ובין אם זה הסלון וחדרי השינה בבית.

שלישית, יהיה נכון להטמין מצלמות נסתרות גם בחדרים לא צפויים. כך אם מישהו מתכוון "להפתיע" אותנו ולעשות משהו בחדר שהוא לא צפוי, הרי שהוא יגלה שאנחנו כבר מוכנים לכך, ויש לנו מצלמה במקום.

ארבע, חשוב שנציב מצלמות או ציוד ריגול במקומות בהם נוכל לצלם בצורה ברורה, חדה, מקומות בהם נוכל לקבל תמונות שנוכל לעשות בהם שימוש, כלומר מקומות בהם התמונות יצאו ברורות מספיק בשביל שישמשו לנו כהוכחה שאכן קרה משהו.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*