מצלמות אבטחה לצורך צילומי רכבים שחונים שלא כחוק – האם זה חוקי?

מצלמות אבטחה לצורך צילומי רכבים שחונים שלא כחוק – האם זה חוקי?

מיקום מצלמות לצורך צילום רכבים שחונים לא כחוק הינו דבר שאם יעלה כשאלה חוקית ימצא כחוקי. מכיוון שהתקנת המצלמות נעשתה לצורך אכיפת החוק. כאשר אדם חונה בחניית נכים לדוגמא או אפילו במדרכה המסומנת באדום לבן הוא פוגע בציבור באופן קשה. סיבה זו היא שנכה חייב נגישות זו כאשר הוא מבקש לבצע פעולות יום יומיות שונות ומדרכה מסומנת באדום לבן חייבת להשאר פנויה. חניה באדום לבן יכולה לסכן חיי אדם. הזכות שהחונים יכולים לטעון שנפגעת להם בעת הצילום היא הזכות לפרטיות, אך כאשר זכות זו נפגעת בשביל לאכוף חוק, היא תקינה לחלוטין.

מצלמות דמה

אפשרות נוספת שיש לכם היא רק להרתיע את המבקשים לחנות בצורה בלתי חוקית. אפשרות זו היא מיקום מצלמות דמה. מצלמות דמה הן מצלמות אשר לא באמת פועלות, אלא רק נראות כמו מצלמות אבטחה אמיתיות. מיקום מצלמת דמה במקום בולט בצירוף שלט שמתריע שמקום זה מצולם יכול ליצור הרתעה ובכך לחסוך לכם כסף רב. אך אם תרצו לתעד את המתרחש ולתפוס "על חם" את החונים, מצלמת דמה אינה בשבילכם.

למה חשוב לשים לב?

כאשר בוחרים מצלמות אבטחה באשדוד לחוץ הבית, יש מספר סטנדרטים שחייבים לשים לב אליהם. מצלמות אלה חייבות להיות ממוקמות במקום שיקנה להן זווית טובה וישירה לכיוון האיזור שנרצה לצלם. המצלמות חייבות להיות חסינות למים. חובה לשים לב שמדובר במצלמות בעל תקן האנטי ונדל- אנטי ונדל זה בעצם אומר שמצלמה זו חסינה לפגיעות חיצוניות, כך שונדליסטים לא יפגעו בה. עוד דבר חשוב הוא מצלמות בעלות תאורת אינפרא אדום- אינפרא אדום מקנה למצלמות יכולת לצלם בחשיכה.

כאשר מדובר במצלמות חוץ, רצוי לבחור במצלמות הנקרות מצלמות צינור. מצלמות צינור הן מצלמות חזקות במיוחד הון מתחברות במעגל סגור, כלומר הן מתחברות למסך בתוך הבית והן מקליטות את המתרחש. מצלמות צינור חזקות במיוחד, חסינות למים והן מצלמות איזור אחד מסויים ללא יכולות תזוזה, כי הרי אני מצלמים חנייה מסויימת ואין לנו צורך לתזוזת הצפייה.

היעזרו באיש מקצוע

כאשר בוחרים להתקין מצלמות אבטחה, רצוי ביותר לבחור באיש מקצוע מנוסה אשר מתקין מצלמות אבטחה לביצוע עבודה זאת ולא לבחור לבצע אותה לבד. איש מקצוע יכול גם לחסוך לכם כסף במקרים רבים. זאת מכיוון שכאשר אתם מגיעים בלי ידע בתחום, ישנו סיכוי שתבחרו בעת הרכישה במוצר לא רצוי ואף במחיר גבוה הרבה יותר מאשר המחיר שאיש המקצוע יכול לספק. ביצוע עבודה לא טובה יכול לפגוע באופן ישיר באיכות הצפייה, בתקינות המוצר ובעמידותו לאורך זמן. אם תרצו להבטיח לעצמכם ראש שקט, ביחרו באיש מקצוע. עצה זו מתחזקת אפילו יותר כאשר מעוניינים לבצע התקנת מצלמות אבטחה חיצוניות וזאת מכיוון שהתקנה לא נכונה תפגע בעמידות המצלמות מול פגיעות הסביבה כמו מזג האוויר וגשם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*