מפתחים את המוצר בסטודיו מיוחד

מפתחים את המוצר בסטודיו מיוחד

יש לכם רעיון למוצר איכותי שיעשה שינוי בחברה? אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדאוג לו הוא עיצוב נכון אשר יתאים לכל מי שירצה לקנות אותו. ולא מדובר רק במראה החזותי שגורם ללקוחות לקנות את המוצר, אלא גם בנוחות השימוש וההתאמה המדויקת לקהל היעד. בכך יכולים לסייע לכם אנשי מקצוע איכותיים במסגרת סטודיו לעיצוב תעשייתי.

איך בוחרים סטודיו לעיצוב תעשייתי?

לפני שאתם בוחרים סטודיו לעיצוב תעשייתי, כדאי לעשות קצת שיעורי בית ולבוא עם תכנית מוכנה. שאלו את עצמכם האם יש לכם רעיון מוחשי שתוכלו להציג בפני נציגי הסטודיו, או שאולי מדובר ברעיון מעורפל בלבד? כמו כן, כדאי לבחון כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בתמורה לעיצוב. זכרו שכדי לקבל תוצאות איכותיות, מומלץ להשקיע מעט יותר.

לאחר שהבנתם שאתם מוכנים לפגישה עם המעצבים, אפשר לפנות לבחירת הסטודיו המתאים עבורכם. אלה כמה פרמטרים שכדאי להביא בחשבון:

  • ניסיון ומקצועיות – חשוב לבדוק את הניסיון שיש למעצבים התעשייתיים בתחום ולראות האם מדובר במעצבים איכותיים שיש מאחוריהם כמה שנות ניסיון טובות.
  • תיק עבודות – תוכלו להתרשם מתיק העבודות של המעצבים באתר האינטרנט שלהם ובדרך זו לבדוק אם הסגנון מתאים לכם.
  • המחיר – אמנם כדאי להיזהר ממעצבים המציעים מחיר זול מדיי, מחשש שמדובר במעצבים תעשייתיים בלתי מנוסים, אך גם לא כדאי לשלם הון תועפות על השירות. בצעו סקר שוק, בחנו את המחירים הממוצעים ולאחר מכן פנו לחברה המציעה מחירים הוגנים.
  • האם יש ביניכם כימיה טובה – כבר בפגישה הראשונית אתם יכולים לראות אם יש ביניכם לבין צוות המעצבים התעשייתיים הבנה הדדית. האם אנשי מתייחסים ברצינות לדבריכם, שואלים שאלות ומגלים נכונות לעזור לכם?
  • המלצות – אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עובדים עם מעצבים תעשייתיים, המלצות לא יזיקו. תוכלו לאסוף המלצות מקולגות שלכם, חברים, בני משפחה או גולשים ברשתות החברתיות. המלצות חמות וטובות יסייעו לכם להגיע לאנשים הנכונים על מנת להוציא את המוצר שלכם במהירות אל השוק.

התכנון לפני המעשה

המוצר אינו יכול לצאת אל השוק ללא תכנון מסודר. אבל לפעמים, גם כשיש לכם רעיון כלשהו, אינכם יכולים למצוא את העיצוב המתאים לו. חברת מוביוס דיזיין סטודיו לעיצוב תעשייתי מתמצאת בתחום של תכנון ופיתוח מוצרים, והצוות שלה נכון לסייע לכם בכל הדרוש. כדי להגיע לתוצר המוגמר, עובר המוצר כמה שלבים משמעותיים: חקר שוק, אפיון משתמשים, עיצוב המוצר עצמו, חקר של המוצר, הנדסת המוצר וליווי הפיתוח שלו שלב אחר שלב לאורך כל הדרך.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*