מפגש מנהלי רכש של החברות הגדולות בעיר

מפגש מנהלי רכש של החברות הגדולות בעיר

השבוע התקיים באשדוד מפגש ראשון של פורום מנהלי רכש של חברות גדולות באשדוד מתחומי הטכנולוגיה, התעשייה התהליכית, שירותים ומוסדות כדוגמת אלתא, אדמה מכתשים, אלבטק, נמל אשדוד, חמת ועוד. במפגש דנו המנהלים על הדרכים לשיתוף פעולה שיביא לתמיכה בפיתוח התעשייה והעסקים הקטנים והבינוניים בעיר.

המשתתפים קיבלו סקירה על תכניות הפיתוח הכלכלי של העירייה, על הכלים שמציע משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות סניף מעוף באשדוד וסיפרו על האתגרים שלהם כמובילי מערך הרכש באשדוד, כגון חובת עבודה לפי חוק המכרזים, אתגרים ניהוליים, טכנולוגיות של ספקים בעיר ועוד. הפורום יצא עם חמש יוזמות עיקריות לשת"פ: 1. יצירת שיתופי פעולה בין עסקים קטנים ליצירת אשכול של קבלנים משתפי פעולה 2.

חשיפה והמלצה של מנהלי הרכש זה לזה על עסקים מובילים בעיר 3. פיתוח הסטנדרטים של העסקים הקטנים והבינוניים והתאמתם לדרישות האיכות של החברות המובילות באשדוד. 4. חיפוש דרכים לשלב את תעשיית ההייטק בתעשיית המסורתית והכנסה של חדשנות טכנולוגית לעסקים. 5. למידה הדדית והכשרה של בעלי מקצוע ספציפיים מצד הלקוחות והספקים.

ארז לוי, מנחה הפורום, פתח את המפגש והתייחס ליכולת של החברות המובילות בעיר אשדוד לקדם ולתמוך בעסקים הקטנים והבינוניים: "סביב השולחן יושב רכש במאות מיליונים, אם לא מיליארדים. זה כוח עצום שיכול לקדם את התעשייה בארץ, בדרום ובאשדוד". לפעמים תפקידו של הלקוח הוא לתת הזדמנות, לכוון ולהשקיע כדי שיוכלו להתפתח סביבו מאגרי ספקים מובילים. כמו כל השקעה בסוף המרוויח הוא זה שהשקיע. 

200פלוסש

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*