מסתמן: פסטיבל ״עמים וטעמים״ לא יבוטל

מסתמן: פסטיבל ״עמים וטעמים״ לא יבוטל

סגן ראש העיר והממונה על התיירות שמעון כצנלסון עסוק בימים אלה במציאת פיתרון תקציבי ויצירתי להשאיר את פסטיבל הקולינריה ״עמים וטעמים״ למרות הקיצוץ הרוחבו שנגזר על כלל החברות העירוניות. לא מעט חברות עירוניות לטשו עיניהם לפסטיבלים שעולים מאות אלפי שקלים כמקור קיצוץ עיקרי, גם בשל המותרות של פסטיבלים ביחס לשירותים חיוניים שנפגעו מחברות עירוניות אחרות.

את הדרישה לבדיקה חוזרת של פסטיבל עמים וטעמים המוצלח הציגו בעלי העסקים, עשרות בעלי מסעדות שטוענים לפגיעה במקור פרנסה מצויין שמעניקה העירייה אחת לשנה ולאחר שטעמו מההכנסה הפוטנציאלית מתקשים העסקים לתת לאירוע כזה לעבור ללא מאבק.

כצנלסון שהבין שיש ערך כפול לפסטיבל המוצלח לקח על עצמו בחינה חוזרת ושוקל בחיוב להילחם במסדרונות הקומה החמישית כדי להחזיר את מקור הפרנסה.

כצנסון: פועל לביטול הגזרה

נציג מטעם התארגנות המסעדות מסר לאשדוד פור יו:

״לא יעלה על הדעת שאת הפסטיבל הכי מוצלח שידעה אשדוד יבטלו בהינף יד ללא בדיקה מעמיקה, הפסטיבל תרם לתיירות הפנימית הממצבת את עצמה כבירה קולינארית יותר מכל הפסטיבלים התרבותיים, פסטיבל עמים וטעמים הוא מקור הכנסה המאזן את ימי הלחימה שכל המסעדות מפסידות בכל סבב. העסקים הקטנים משלמים מחיר כבד גם ככה. זו הזדמנות מצויינת להודות לשמעון כצנלסון על האוזן הקשבת והרצון לעזור״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*