מסתמן, אין מבוגר אחראי בש״ס

מסתמן, אין מבוגר אחראי בש״ס

24 שעות לפני טקס כינון המועצה הנתק עם סיעת ש״ס עדיין עומד בעינו. לאחר כישלון המשא ומתן בראשותו של אבי אמסלם שהגיע בקול תרועה גדולה ויצא לעומת שנכנס, הועבר המשא ומתן לשני חכ״ים מהמפלגה שהחלו להתקדם אט אט עם מנהל המשא ומתן לבניית הקואליציה, גבי כנפו, על פניו היה נראה ש-95% מההבנות כבר סוכמו אך כשהגיעו הח״כים לבוס הגדול אריה דרעי נתקלו בסירוב גדול.

שר הפנים אריה דרעי שככל הנראה גיבש כבר את דעתו יחד עם אבי אמסלם עומד בשלו, ״הכל או כלום״. כך בעצם, אם לא תהיינה הפתעות יישארו 19.126 מצביעי ש״ס ללא נציגות בקואליציה ההולכת ונבנית.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי שדבק בקואליציה רחבה לא מתכוון לתת לש״ס, למרות נאמנותם המוערכת ארגז כלים שיכבול אותו, וימנע ממנו לעמוד אחרי הבטחותיו לקואליציה רחבה שמשקפת את רצון הציבור האשדודי.

ראש העיר הוסיף באחת ההזדמנויות כי ״הגיע הזמן להקשיב באמת לרחשי הציבור והציבור אמר את דברו״.

גם אם לא כולם בקואליציה המועצה נושאת רוב חילוני, נכון להיום יש ברשות ראש העיר רוב לכונן קואליציה, 17 מנדטים כבר חתומים וככל הנראה לקראת הטקס הרשמי של כינון המועצה יבינו בש״ס שבקומה 5 רציניים מאוד ולא מתכוונים להתפשר, ואולי אז, מישהו יבין בש״ס ששווה להתפשר אחרת יצטרכו להחליף את שלטי הקמפיין ל-״יש לך חבר באופוזיציה״.

משהו כנראה יקרה ביממה הקרובה. אף אחד, נכון לעכשיו לא רואה את אבי אמסלם יושב באופוזיציה, התחלה של קדנציה באופוזיציה יכולה לקחת את מערכת היחסים העמוקה בין ראש העיר לסיעת ש״ס למקומות שיהיה קשה לחזור מהם.

העמידה האיתנה של ראש העיר מול סיעת ש״ס מביאה הרבה נקודות לראש העיר אצל הקהל החילוני שמתחיל להפנים את רצונו האמיתי של יחיאל לסרי לקואליציה רחבה.

ככל הנראה ב-24 השעות הקרובות ציר אשדוד ירושלים הולך להיות עמוס במיוחד, משאיות של אגו יעלו וירדו בקסטל ובפוליטיקה כמו בפוליטיקה סביר להניח שגם ש״ס וגם אלי נכט יעמדו בצד הנכון של הבמה, בצד העושה, בצד השותף.

ראש העיר, ד״ר יחיאל עבד עם עמיתו גבי כנפו קשה מאוד כדי להכריז על קואליציה רחבה במיוחד, מגוונת ומשקפת במיוחד, בראש ובראשונה את רצון התושבים. במספרים קואליציה כזו תעמוד על לא פחות מ-25 מנדטים מתוך 29 מושבים אפשריים.

השעון מתקתק…

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*