מספר שיא של נרשמים לתחרות "פסנתר לתמיד" 

מספר שיא של נרשמים לתחרות "פסנתר לתמיד" 

125 פסנתרנים צעירים ישתתפו השנה בתחרות, המספר הגבוה ביותר של נרשמים ב-12 השנים בהם מתקיימת התחרות.

"125 פסנתרנים ישתתפו השנה בתחרות", אומרת יאנינה קודליק, המנהלת האמנותית של התחרות, "למרות שזאת שנה מאתגרת במיוחד, בחרנו לא לוותר ולקיים את התחרות השנה ואני שמחה להיווכח כי גם אתם, מתחרים יקרים, לא ויתרתם והוכחתם כי שום נגיף לא יעצור אתכם מלנגן".

תחרות "פסנתר לתמיד", התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים, תתקיים בחג החנוכה בין התאריכים  13-16 בדצמבר, במונארט מרכז תרבות באשדוד בקונסרבטוריון העירוני 'אקדמא' אשדוד.

125 פסנתרנים בגילאי 6-28, ייקחו חלק בתחרות השנה, מספר שיא של נרשמים לתחרות שהפכה במהלך השנים לגורם משמעותי בתחום החינוך המוזיקלי של פסנתרנים צעירים.

"גם בשנה מורכבת זו נקיים את התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים באשדוד, אנו רואים חשיבות עליונה לקיומה על מנת להמשיך ולטפח כישרונות מוסיקאליים צעירים גם בימים אלו", אומרת יאנינה קודליק, המנהלת האמנותית של התחרות. "125 פסנתרנים ישתתפו השנה בתחרות פסנתר לתמיד, אני רוצה לברך את כל המשתתפים בתחרות השנה", מוסיפה קודליק, "למרות שזאת שנה מאתגרת במיוחד, בחרנו לא לוותר ואני שמחה להיווכח כי גם אתם, מתחרים יקרים, לא ויתרתם והוכחתם כי שום נגיף לא יעצור אתכם מלנגן".

טקס הכרזת הזוכים וקונצרט הזוכים שיתקיימו ביום חמישי, 17.12 ישודרו בשידור חי בעמוד הפייסבוק של התחרות ויהיו זמינים לצפייה ללא תשלום.

לזוכים בתחרות, המתקיימת בתמיכת משרד התרבות, יוענקו פרסים כספיים בסכום כולל של כ-80,000  ₪ מתנת עיריית אשדוד, קרן יעקב ביסטריצקי, ומפעל אדמה אגן באשדוד. מעבר לפרסים, הזוכים המאושרים יוזמנו להופיע עם תזמורות מובילות בארץ.

בצוות השופטים של התחרות  מוסיקאים ונגנים בעלי שם מהארץ והעולם, בהם: ירון גוטפריד, תומר לב, איאן שו, מיכל טל, עידית צבי, אריאל כהן, אסף זהר, תומר לב, דרור זמל, אילנה כהן, שיר זמל, אמיר פדרוביץ, עפרה יצחקי, אירית רוב, דריה מונסטירסקי ורון טרכטמן .

התחרות הארצית לפסנתרנים צעירים נוסדה בשנת 2009 ע"י החברה העירונית לתרבות ולפנאי, מונארט מרכז תרבות והקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" וקיבלה הוקרה גדולה במפת התרבות הארצית והבינלאומית.​ מטרת התחרות, לחשוף, לקדם ולעודד כישרונות צעירים ומבטיחים בתחום הנגינה בפסנתר המהווים חלק מחזון נרחב לפיתוח פלטפורמה ארצית מובילה בעיר אשדוד, שתהווה נקודת זינוק לדור הבא של הפסנתרנים בישראל.

צילום: Odrey

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*