מסכה לשיער – תשקיעו ואל תסתפקו בשמפו ובמרכך

מסכה לשיער – תשקיעו ואל תסתפקו בשמפו ובמרכך

הרבה אנשים חושבים שבזמן חפיפתם את שיער ראשם הם יכולים להסתפק בשמפו בלבד ושמרכך שיער ומסכה הם בזבוז זמן וכסף, אבל זו היא טעות ביסודה – הבה נשאל אתכם שאלה בסיסית – האם אתם יודעים בכלל מה הוא שמפו? ובכן, שמפו הינו למעשה סבון, הווה אומר – חומר בסיסי. זה אומר שלאחר החפיפה על השיער ועל הקרקפת שעל ראשכם נשארת סביבה בסיסית קלה. תוכלו לרכך אותה בקלות באמצעות מרכך שיער או באמצעות מסכה לשיער.

בזמן שבו מוצרים לשיער כמו מרכך שיער מנטרלים את הסביבה הבסיסית, למסכה יש בנוסף גם תכונות מזינות ומיטיבות. לכל אחד מכם יש שיער שונה – שיער דק או עבה, שיער מתולתל או לחילופין שיער חלק, שיער שומני או שיער יבש. סלסול, צביעה, פסים או החלקה יפנית לפעמים מזיקים מאוד ובאופן ניכר לשיער שלכם. מסכה לשיער יכולה לשפר מאוד את המצב של השיער שלכם ולעתים גם לפתור את הבעיה באופן מוחלט. הכי חשוב זה לבחור את המסכה הטובה ביותר עבורכם.

בחירת מסכות פרוטאין

בחירת מסכה לשיער אמורה להזין את השיער שלכם וכן לספק לו לחות והגנה מרביים. לכן איכות המסכה היא הקריטריון החשוב ביותר עבור הבחירה שלה. מה שקובע את איכות המסכה הם החומרים המזינים והתמציות שהיא עשויה מהם. החומרים מהם מורכבת המסכה תמיד רשומים על התווית בצורה מסוימת – קודם כל רשומים החומרים אשר קיימים במסכה בכמות גדולה ובסוף הרשימה מופיעים החומרים שכמותם במסכה קטנה. לשיער דק במיוחד מתאימות מסכות פרוטאין. פרוטאין חודר אל תוך השיער וממלא אותו, השיער הופך להיות עבה וגמיש יותר וכן ניתן לעיצוב בקלות רבה יותר. המסכה לשיער דק לא אמורה להפוך אותו לדק מדי, כדי שלא ייראה כמו פוך יבש. לעומת זאת, לשיער עבה מתאימות מסכות עם תמציות שמנים, השמנים האלו מרככים את השיער והופכים אותו לרך וקל לעיצוב ולסירוק. ללקוחות בגיל העמידה, מומלץ להשתמש במסכות קואנזים Q10 הידוע בתכונות של מעכבות הזדקנות.

עד כה הכל נראה ברור ופשוט. העניין הוא שמעט הם האנשים שיכולים לקרוא בצורה נכונה וברורה ולהעריך את ההרכב של מסכה לשיער. לא כולם אהבו את שיעורי הכימיה בבית הספר כשהיו צעירים והמידע שאפשר למצוא באינטרנט לעתים סותר ולא אמין. רבים מנסים למצוא תשובות באמצעות הפורומים השונים עם תגובות על מסכה זו או אחרת. אבל גם במקרה כזה ההצלחה הינה לא מאה אחוזים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*