מסיבת עצמאות? – רק עם רישיון

מסיבת עצמאות? – רק עם רישיון

הישראלי המכוער מגיע בכל מיני צורות, חלקם מוציאים את הגועל בחו״ל וחלקם אצלנו… מתחת לבית. אתמול חגגה המדינה 70 שנה, זה בסדר שכל חוגג יחגוג בדרך אחרת וזה אפילו יותר ממבורך. העיקר לחגוג, והעיקר להיות שמחים.

אם נשים לרגע את נושא הרעש (למרות שמאוד קשה ועוד נחזור אליו) ונתרכז באיזור הסטרילי השאירו החוגגים זירת פשע סביבתי אחרי שסיימו את ״חגיגת העצמאות״ הפרטית-ציבורית שלהם. הם שרו, אכלו, רקדו אך בעיקר שתו ואת התפריט המדוייק ניתן למצוא עם עלות השחר בשאריות.

האירוע צמוד לבנייני מגורים, שלא נשאלו או נתנו שום היתר למסיבת הטבע, אין כל פיקוח על כמות הדציבלים שהופרחה לאוויר (בעיקר באסים) והכי חשוב, למרות ההפקה המורכבת הכוללת מנגלים, מערכת סאונד שלא מביישת את הבמה המרכזית של עיריית אשדוד, כמות אוכל שיכלה להאכיל גדוד גולני אחרי פעילות מבצעית…  על 2 שקיות אשפה איש לא חשב.

ב2:00 הואילו בטובם החוגגים להנמיך, לא לפני שהשכנים התלוננו בקולי קולות והתקשרו ל-100, אך רק ב4:00 לפנות בוקר הואילה החבורה להתפנות, לא לפני הדרן ב״פול ווליום״ שדאג להזכיר טוב טוב לכולם… פעם נוספת שהם היו כאן.

עיריית אשדוד/משטרת ישראל חייבים לעשות סדר. אחרי 70 שנים הגיע הזמן לעשות ״זום אין״ לאירועים מבישים מסוג אלה.

רישיון אירוע

בשלב הראשון אין סיכוי שמישהו היה נותן רישיון לאירוע שצמוד לבנייני מגורים. אם היה נותן היה פיקוח על עוצמת הסאונד ושעות ההפעלה המקובלות.

שנית, במידה והיה אחראי מתועד לאירוע, והוא היה מחוייב לפנות ולעזוב את האירוע כפי שקיבל אותו הוא היה בוודאות דואג לשקיות אשפה כדי לא להשאיר את השואה הסביבתית שהשאיר. אחרת היה נקנס!!!

המחזה הדוחה צולם לאחר שבשעות הבוקר הגיעו אוספי הבקבוקים ומילאו עגלת סופר מלאה לפרנסתם.

עצוב שהמדינה תגיע להנפקת רישיון לערוך אירוע וזה לא מגיע מהמצפון האישי של התושבים עצמם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*