מנצחים… גם בבית!

מנצחים… גם בבית!

מכבי sce אשדוד מתחילה את הסיבוב השני עם נקמה מתוקה בירוקים של חיפה ומצליחה לעשות צדק עם המשחק של הסיבוב הראשון בו גנבה חיפה ניצחון בנקודה במשחק פתיחת העונה. אשדוד שכבר הובילה כמה פעמים במשחק בהפרש דו ספרתי הצליחה לגרור את עצמה לסוף מותח בו נזקקה אפילו לאלת המזל כדי לא לצאת עם הפסד שהיה יכול לגמור את העונה, במיוחד לאור התוטצאות במשחקים האחרים, אשדוד ידעה להתעלות בשניות האחרונות ולהשאיר בפעם הראשונה העונה את הנקודות קרוב לבית.

איוואן אסקה המצויין הוביל כמעט כמו בדרך קבע את רשימת הקלעים עם לא פחות מ-24 נקודות ו-9 ריבאונדים, אסקה פודה באופן קבוע את השטרות מה שקשה לומר על חלק מחבריו, נאנלי, הרכש החדש עונה על הדרישות, לא כוכב גדול, אבל במאני טיים הצליח לתת את ה-2 מ-2 מהעונשין ולהבטיח את הניצחון.

אשדוד החטיאה 11 פעמים מהקו ואיבדה 16 פעמים את הכדור, מספרים בהחלט מדאיגים, פוטנציאל של כ-40 נקודות ירדו לטמיון בעקבות חוסר ריכוז.

בסיום המשחק הוסיף ליאור ליובין כי יש אנרגיה קשה בהיכל הקריה והכל הולך קשה, הניצחון בתקווה יעצור את האנרגיה השלילית ויפתח בתקווה עידן חדש של נצחונות. השחקנים המאושרים לא מיהרו לרדת לחדר ההלבשה וחגגו עם השחקנים על הפרקט ניצחון שני רצוף.

למרות התוצאות הלא מחמיאות מהמגרשים האחרים באשדוד מתרכזים כרגע בעצמם ומקווים להמשיך ולנצח גם בשבוע הבא את ראשל״צ בחוץ… בתקווה שהמתחרות גם יאבדו נקודות. קל לא הולך להיות שם.

ראשל״צ תארח את אשדוד בשני 22.12.14 בבית מכבי בראשל״צ.

לאשדוד: אסקה 24 (9 ריב'), נאנלי 12, קלי 11, האריס 10, בן שימול 8, רוזן 5, הול 5, אורלנד 4, אליאספור 1.

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*