מנסים לייעל את העסק ולצמצם עלויות? ציוד תעשייתי יד שניה

מנסים לייעל את העסק ולצמצם עלויות? ציוד תעשייתי יד שניה

אחת המטרות המשותפות כמעט לכל בית עסק או סדנת עבודה מבחינה פיננסית היא צמצום ההוצאות, במטרה להעלות את הרווחיות או לכל הפחות להימנע מכניסה להתחייבויות כספיות נרחבות מהן ייקח הרבה זמן לצאת. בעוד ישנן דרכים רבות ושונות להשיג מטרה זו, אחת השיטות עליהן אנו יכולים להמליץ כאן היא רכישת פרטי ציוד משומשים, במקום חדשים, תוך חיסכון משמעותי בהוצאה עליהם. אילו פריטים ניתנים לרכישה מיד שניה וכיצד כדאי לעשות זאת על מנת להבטיח שאנחנו באמת מצמצמים את העלויות ולא רק מעלים אותן בטווח הארוך יותר?

מקררים משומשים,תנור תעשייתי יד שניה ועוד – ציוד תעשייתי יד שניה

קיימים כמובן הרבה מאוד פריטים ומוצרים שונים שניתן למצוא משומשים, גם בעולם הציוד התעשייתי. כמובן שפריטים נפוצים ומוכרים כמו מקרר או תנור תעשייתי, אך גם פריטים ספציפיים יותר כמו ציוד למעבדות ניתן למצוא כיום יד שניה.

תנורים תעשייתיים מסוגים שונים הם דוגמה טובה לכך – תנורים אלו משמשים מגוון עצום של בתי מלאכה, סדנאות, מפעלים ובתי עסק מתחומי פעילות שונים. בין אם מדובר בתנור זכוכית יד שניה, תנור קרמיקה משומש, תנור משומד או כל סוג אחר של מוצרי חימום תעשייתיים נפוצים – ייתכן בהחלט כי תוכלו למצוא אותם גם יד שניה, במחיר אטרקטיבי יותר משמעותית מזה של אותם מוצרים כאשר הם "חדשים מהניילונים".

גם מקררים ומקפיאים תעשייתיים ניתן למצוא פעמים רבות משומשים ובמצב טוב יחסית. כל זה מכיוון שגם תנורים תעשייתיים וגם מקררים ומקפיאים תעשייתיים מסוגים שונים הם פריטים נפוצים ביותר אותם ניתן למצוא כאמור בארץ באינספור מפעלים, סדנאות ובתי עסק ממגוון סוגים (מאפיות, מסעדות, בתי קפה, סדנאות אומנים ועוד…). מדי פעם מקומות אלו מחליפים את התנור או המקרר שברשותם ובמקרים בהם המכשיר עדיין במצב טוב, קיים אינטרס משותף הן למוכר והן לקונה לסגור עסקת יד שניה רווחית עבור כולם.

היכן לחפש וכיצד להבטיח עסקה משתלמת מבחינתכם?

בעוד גם תנורים תעשייתיים, מקפיאים ומקררים גדולים, פריטים שונים של ציוד למעבדות וכד' הם לרוב מכשירים מורכבים אשר עלולים להתקלקל ממגוון סיבות ולהשאיר אותנו עם מוצר פגום ויקר לתיקון, ברור מדוע עשוי להתעורר חשש מסוים לרכוש פריטים אלו יד שניה, בלי תעודת אחריות רשמית של היצרן (כפי שמקבלים כשקונים את אותו מוצר כשהוא חדש…).

כיצד ניתן להתגבר על מכשול זה ובכל זאת לנצל את העובדה כי פריטים משומשים נמכרים לרוב במחירים נמוכים הרבה יותר מאשר פריטים חדשים של אותם דגמים? ובכן, קיימות דרכים לוודא כי המכשיר שאתם רוכשים יד שנייה, בין אם אלו תנורים משומשים מסוגים אלו או אחרים או כל פריט ציוד תעשייתי אחר, הוא אכן תקין ואמין, ולכן מהווה עסקה משתלמת ואטרקטיבית מבחינתנו.

הדרך הטובה ביותר לוודא כזה דבר היא מלכתחילה לחפש במקומות מסוימים אחר פריטים אלו, ובפרט אצל חברות ויבואנים המתמחים בתחום זה, כמונו כמובן. באתר של אלקטרוטרם ניתן למצוא בזמנים מסוימים גם מוצרי יד שניה, ובפרט תנורים יד שניה (למשל, כרגע תוכלו למצוא באתר תנור זכוכית יד שניה במצב מצוין). כשאנחנו מפרסמים מוצר יד שניה אנו מתחייבים לכך שמדובר במוצר תקין ובעסקה אמינה, כך שאתם יכולים להיות שקטים ובטוחים כי אתם לא מבזבזים את כספכם לשווא.

בנוסף, גם בכל הנוגע לשרות שוטף ותיקונים במידת הצורך, מי שקונה יד שניה מאיתנו יכול להיות שקט ורגוע – אנו מחזיקים ומפעילים מעבדת שרות אשר נותנת שירות גם במפעל וגם בבית הלקוח, כך שגם מוצרי יד שניה מגיעים עם אחריות ומי שרוכש אותם מאיתנו מקבל גם כיסוי למשך שנים קדימה.

לסיכום, רכישת פריטים יד שניה, במיוחד כאשר מדובר בפריטים יחסית יקרים ומרכזיים עבור בית העסק, דוגמת תנור תעשייתי, עשויה לחסוך לא מעט בהוצאות של העסק, ולאפשר לכם לייעל משמעותית את האופן בו הוא פועל.

צילום: אלקטרוטרם שיווק בע"מ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*