ממשיכים להסתבך: פנדל של אבוחצירא סידר להפועל רעננה 1-0 על מ.ס אשדוד

ממשיכים להסתבך: פנדל של אבוחצירא סידר להפועל רעננה 1-0 על מ.ס אשדוד

במהלך כל השבוע, כשרוני אוואט הכין את קבוצתו למשחק החשוב הערב(ראשון) מול הפועל רעננה. היה ברור לכולם שהקלישאה של "משחק על 6 נקודות" הכי תופסת ונכונה כלפי המשחק מול הקבוצה מהשרון. אך בסופו של דבר, לאחר משחק שקול לאורך 90 הדקות, פנדל בדקה ה90 של שמעון אבוחצירא חלוץ הרכש של רעננה, עשה את ההבדל, ושלח את אנשי מ.ס אשדוד להרבה דאגות להמשך הדרך.

באשדוד ידעו שניצחון על הקבוצה האדומה של חיים סילבס שהגיעה עם מספר נקודות זהה לשלה העומד על 21 נקודות, יוכל להוציא את אשדוד בפער משמעותי מהקו האדום, ולעומת זאת הפסד ככל הנראה ישלח אותם בחזרה למאבקי השרדות קשים ומסובכים מול שאר קבוצות התחתית.
לצערם של האדומים-צהובים, אלילת המזל שוב הייתה לרעתם, ופנדל מוצלח של שמעון אבוחצירא שלח מצד אחד את רעננה לשמחה גדולה בחדרי ההלבשה, ומצד שני את אנשי אשדוד לתסכול ואכזבה גדולה.

אוחיון

האכזבה הגדולה אצל המאמן רוני אוואט מגיעה שוב ושוב מהעניין שקבוצתו הגיעה גם אמש ללא מעט מצבי הבקעה, בעיקר במחצית השניה של ההתמודדות, אך שוב מה שהיה חסר זו הרגל המסיימת שתשחיל את הכדור העגול מקרוב אל תוך רשת הקבוצה היריבה. אם כי אפשר לומר שהפעם להבדיל ממשחקים קודמים, מרכז ההגנה המצויין עד כה העונה של הקבוצה בראשות חאתם אלחמיד ומיקי סירושטיין תפס ערב לא מוצלח במיוחד, ורעננה אף הגיעה למצבים קורצים מתוך רחבת החמש שרק במזל גדול לא הסתיימו בתוך שערו של יואב ג'רפי.

נקודת האור אולי היחידה של הקבוצה מעיר הנמל מהמשחק הערב, הייתה השתלבותו הראויה לשבח בחזרה של גדי קינדה אל כר הדשא.
קינדה שהיה פעלתן מאוד במשחק עצמו עד שהוחלף, סיכם באכזבה את תחושת ההפסד המרה " הפסד מאוד אכזרי, אך אין מה להתעסק בזה יותר מדי. אנחנו צריכים לשפר את זה כבר למשחק הבא ואין לנו שום תירוצים.
הפסדנו פה נקודות שלא היינו צריכים להפסיד, דווקא אחרי משחק גדול שלנו".
גם המאמן רוני אוואט שסופר הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים, וארבעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון, סיכם "ברור שהתוצאה מאכזבת. אי חושב שעשינו הרבה דברים טובים במחצית השנייה והגענו למצבים שהיינו צריכים להבקיע, וברור שכשאתה סופג שער מפנדל בדקה 90 זה מאכזב. חששנו מאוד מהמשחק הזה וידענו שבקרב כזה של 6 נקודות אסור לעשות טעויות. יחד עם זאת מאמין שיש לנו את האיכויות, נאסוף את החברה כבר מחר, יש לנו משחק גביע ביום רביעי שזה מפעל שאנחנו מאוד לא נרצה לוותר עליו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*