ממשיכות להוביל: עירוני דרסה את בית שמש, האדומים עם עוד ניצחון מרשים

ממשיכות להוביל: עירוני דרסה את בית שמש, האדומים עם עוד ניצחון מרשים

עוד שישי נהדר עבור שתי קבוצות האוהדים של העיר אשדוד (מכבי עירוני והפועל אדומים), שממשיכות להוביל בבטחה את טבלת ליגה ב' דרום ב'. והאמת שהליגה הזו נראית כמו ליגה לפי הביטוי של "שתי קבוצות ועוד 14", בטח לאחר ההפסד המפתיע היום של שדרות בבית לבני יצ'לאל.

מחזור 5: עירוני אשדוד- עירוני בית שמש

נתחיל עם ההצגה הצהובה:

על הנייר, בית שמש שהגיעה היום ל"סינטטיקו" לא הייתה אמורה להוות יריב חזק יתר על המידה לחבורה של שרון מרציאנו, זאת למרות הניצחון הביתי שלה בשבוע שעבר 3-1.

והאמת שהחניכים של שמואל קוזוקין, שחקן העבר של ביתר ירושלים ונבחרת ישראל, לא באמת נתנו מענה ל" טריו" הקדוש של עירוני (ברוך דגו, ערן מלכין ויוסי פליקר).

600 אוהדים בצהוב שהגיעו למשחק, ראו את הקרנבל מתחיל כבר במחצית הראשונה, כששערים של יוסי פליקר בפנדל וערן מלכין, דאגו לתת יתרון 2-0 קליל. במחצית השנייה פליקר הוסיף שני כיבושים נוספים, כשערן מלכין עם שער שני וברוך דגו, דורסים ללא רחמים את האורחים מבית שמש.

ביתר מעלה אדומים – הפועל אדומים אשדוד:

פנימי-אדומים

וגם האדומים שיחקו היום, והמשיכו להשיג תוצאות חיוביות, אמנם שוב עם 2-1 קטן אך מתוק. החבורה של פיני עייש יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול הרביעית בטבלה ערב המחזור, ביתר מעלה אדומים.

האדומים שנהנו מתמיכה של עשרות אוהדים שעשו את הדרך מאשדוד, הוליכו 1-0 בתום המחצית הראשונה משער של הקיצוני הנהדר, נועם תרועה. במחצית השנייה וורקאט גאדיף הוסיף את השני, ורק לקראת הסיום המארחים השכילו לכבוש שער מצמק, אך יצאו ללא נקודות. אגב, את שני השערים בישל דוד רביבו המצויין, שאמנם ערך שתי הופעות בלבד במדי האדומים, אך נראה בהחלט כשחקן מעל הליגה הזאת ואולי אף יותר. מה שבטוח, הדרבי שאמנם עוד רחוק, הולך להיות חם מתמיד.

ילדה

אגב, שחקני האדומים עלו עם חולצה מיוחדת שעל גבה תמונה של ביתו של אבשלום, אוהד מסור של הקבוצה, שטבעה בבריכה ביום שלישי האחרון, אך אתמול חזרה להכרתה. המון בריאות!

 

במחזור הבא שיתקיים בעוד כשבועיים, עירוני תצא למשחק חוץ מול מכבי באר שבע, ואילו האדומים יארחו בבית את עירוני מודיעין החלשה.

 

אולאין-בין

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*