מלך הדיונה׳ יסתיים בכתב אישום כנגד המארגן

מלך הדיונה׳ יסתיים בכתב אישום כנגד המארגן

בימים הקרובים יוגש כתב אישום כנגד מארגן אירוע ׳מלך הדיונה׳ שהתקיים לפני כחודש בעיר אשדוד. הכל קרה לאחר שהפיק אירוע המוני ולא ביקש מעולם את אישור המשטרה והעירייה. מפקד מרחב לכיש הורה לפעול נגדו בנחישות עד להגשת כתב האישום: ״אנו מחוייבים בראש ובראשונה לשמור על ביטחונו ושלומו של הציבור״.

בסוף חודש אוגוסט התנהל בדיונות העיר אשדוד מתחת לכיפת השמיים אירוע רב משתתפים שנקרא: ׳מלך הדיונה׳. למעלה מ-1000 אנשים נכחו במקום וצפו בתחרויות מוטוריות. האירוע לא קיבל את אישור משטרת ישראל כנדרש עפ״י חוק, וכך גם לגבי אישור כבאות והצלה ועיריית אשדוד. בנוסף במקום נפתחו והופעלו בתי עסק מאולתרים למכירת משקאות אלכוהול ופריטים אחרים ללא אישור, וכן המקום היווה קרקע פורייה לקיומן של עבירות תנועה.

jee1

כבר אז הורה מפקד משטרת מרחב לכיש נצ״מ אלי כזרי לאתר את מארגן האירוע שהתקיים בניגוד לחוק ולפתוח בחקירה. המשימה הוטלה על משטרת אשדוד, קצין התנועה של המרחב, בליווי תובעת הרישוי של משטרת מרחב לכיש, פקד דלית זילברמן יופה

במהלך החקירה הבינו חוקרי המשטרה לעומק את הסיכונים שנגרמו לציבור המשתתפים באירוע. הם התחקו אחר זהותו של מארגן האירוע, תושב רמת גן בשנות הארבעים לחייו. בהמשך התברר כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שהאיש מקיים ברחבי הארץ אירועים מוטוריים שונים ללא אישורה של המשטרה.

מספר ימים לאחר קיום האירוע נתפס החשוד (מארגן האירוע) ע״י היחידה המרכזית של אגף התנועה ת״א כשהוא נוהג תחת פסילה באזור תל אביב. בגין אירוע זה הוגש נגדו כתב אישום ובימ״ש הורה על מעצרו עד לתום ההליכים נגדו. בתוך כך התנהלה החקירה כנגדו בעקבות אירגון האירוע שלא כחוק.

בימים הקרובים יוגש כנגד החשוד כתב אישום בבית משפט השלום באשדוד באמצעות תובעת רישוי העסקים של משטרת מרחב לכיש.

מפקד משטרת מרחב לכיש נצ״מ אלי כזרי ציין הבוקר: ״כל נושא רישוי העסקים ועצם האישור לקיום אירועים המוניים תחת כיפת השמיים, נמצא לפתחה של משטרת ישראל ולא בכדי. עלינו לוודא ולשמור על שלומו וביטחונו של הציבור המגיע לאותם אירועים. רק לאחרונה הוריתי על סגירת בתי עסק בחופי הרחצה ניצנים וזיקים אשר לא עמדו באותם קריטריונים המבטיחים שמירה על שלום הציבור. גם במקרה הזה הורתי לפעול במלוא החומרה כנגד מארגן האירוע, שהתקיים בניגוד לחוק וללא אישורים כנדרש. כך גם ננהג בעתיד כלפי כל מי שיפעל בניגוד לחוק, גם בהיבטים הקשורים ברישוי עסקים״.

 

here

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*