מלימון, בואו נעשה לימונדה. הצד הטוב של הפקקים?

מלימון, בואו נעשה לימונדה. הצד הטוב של הפקקים?

אחרי שנסיים את שלב המחאה וההפגנות יגיע הזמן להתעורר בוקר אחד, מיד אחרי שנפנים זה המצב ונצטרך להתמודד עם המציאות שכמו תמיד חזקה מכולנו. אז הם פה, הפקקים ולהרבה זמן, זמן כידוע לכולנו הוא המצאך הנדיר ביותר והיחיד שאי אפשר להשיג בכסף או להחזיר לאחור. אז אם כבר הוא מבוזבז בואו נלמד איך להפיק ממנו קצת יותר.

חשבנו וחשבנו איך אפשר להפוך שעה אבודה לשעת עבודה או לשעת השכלה או לשעת כייף נוסטלגי מבלי כמובן לקחת סיכון מיותר בסלולארי כי זה מה שחסר לנו זה להיפצע או חלילה להיפגע בתוך הפקק הזה.

חשבנו עבורכם על 5 טיפים שווים שלפחות אחד מהם יכול להתאים לכם בול!

מערכת מולטימדיה – כל העולם אצלך ברכב:

מערכות מולטימדיה לרכב מגיעות היום עם מערכת ההפעלה אנדרואיד מה שהופך את הרכב שלכם למחשב ממונע, אם יש מחשב יש יו טיוב, אם יש יו טיוב יש הכל, זמין ועכשיו, תוכלו לנצל את הפקק להיזכר בשירים שהכי אהבתם, להכיר סגנונות מוסיקה חדשים להקשיב להרצאות, לשים הופעה חיה של אייל גולן בקיסריה או את הפינק פלויד בברלין.

כמה זה עולה? – מחירים החל מ-1600 ש״ח בזאפ. (כן, אפשר תשלומים)

לקרוא ספרOUT– ספר דיגיטלי IN

ביננו, מתי בפעם האחרונה ישבתם בשקט, לבד לקרוא ספר? זו הזדמנות נהדרת לעבור לספרים הדיגיטליים אותם ניתן להוריד חינם מהאינטרנט ולהוריד לדיסק און קי (בכל רדיו טייפ זה קיים) זה כבר יוריד לכם את מפלס העצבים ועם בחירה טובה אולי אפילו תתבאסו שהפקק נגמר.

אייל

כוכב נולד גרסת REWAY

אין מישהו בעולם שיעז להוציא לכם מהראש את העובדה שנולדתם להיות זמרים גדולים. ובצדק. עשרות דיסקים של קריוקי במגוון סגנונות יכולים להפוך את כל המכוניות מימין ומשמאל לקהל שלכם, הגירסה הממונעת של קיסריה, קחו את השירים שאתם הכי אוהבים, שימו ״פול ווליום״, ויאללה בלאגאן. מי שלא טוב לו יכול מקסימום לצפור.

סידור עבודה

אין ספק שפקק ארוך ומעצבן יכול להוציא אותנו מהריכוז, בדרך לעבודה נצלו את הרשמקול והקליט את סידור העבודה היומי או תכננו כמה ימים קדימה תזכורות, הערות או רעיונות שתוכלו להעלות בפני הבוס או הלקוחות שלכם. נצלו את הפקק למקסימום סגירות פינות בעבודה או בכלל בחיים, תתנתקו מהוט, שלמו חשבון טלפון, חשמל או ארנונה, תתקשרו לבנק, תתמקחו על ריביות או אפילו להזמין בדיקה כללית בקופת חולים, שיהיה.

תדברו עם היקרים לכם ותחדשו חברויות.

קודם כל ההורים. טלפון של בוקר טוב לאבא ואמא כבר יעשו לכם פלאים באנרגיה ״אמא, התקשרתי להגיד לך בוקר טוב ולאחל לך יום נפלא״ הברכה שתקבלו שווה את כל הפקק ואת כל ה– REWAY.

חדשו חברויות ישנות, חברים מהתיכון יזכירו לכם חוויות שישכיחו לא רק את הפקקים אלא גם את העובדה שאתם חיים באשדוד, חברים וחברות מהצבא, מהלימודים ומהטיול בחו״ל, עשו רשימה של חברים שלא דיברתם איתם שנים ותתחילו לתת בראשכל יום 2, כבר יביא למפגשים, לערב על האש, ולעוד סיבות לחזור הביתה. בשלום.

בין לבין, אפשר לנקות עם מגבון מקומות שאף שוטף רכב לא מגיע אליהם, לעשות מבחן אם אתם באמת זוכרים תמרורים, לעשות סקר איזה רכב הכי נפוץ או להמר כמה טויוטה תראו עד סוף הפקק.

יש לכם עוד רעיונות? שלחו לי למייל: [email protected] מבטיח לפרסם.

 

pub

התקשר עכשיו ושאל על מחירי קמפיין 2017 – עוברים סופית לאינטרנט

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*