מלון ווסט זכה באות הצטיינות

מלון ווסט זכה באות הצטיינות

מלון ווסט אשדוד מרשת טמרס זכה באות הצטיינות  מהאתר הבינלאומי המוביל tripadvisor  לשנת 2015 בקטגוריה: certificate of excellence

מלון ווסט אשדוד מרשת טמרס זכה באות הצטיינות מאתר המלונות העולמי הנחשב tripadvisor  לשנת 2015 בקטגוריה certificate of excellence וזאת לאור שבחודש פברואר קיבל אות הוקרה על דירוג גבוה מאורחי המלון בקטגוריית  traveller's choice.

תעודת ההצטיינות מהאתר ניתנת רק למלונות שבאופן עקבי מדורגים ע"י האורחים בציונים הגבוהים ביותר בפרמטרים שונים,  בפרק זמן רציף של 12 חודשים ללא תנודות ופערים. האורחים דירגו את המלון ברמות הגבוהות של איכות השרות מה שהביא לקבלת אות ההצטיינות.

ניר וינשטיין, מנהל ווסט אשדוד מרשת טמרס: "זכייה בתעודת ההצטיינות של אתר טריפאדווזיור היא מקור אמיתי של גאווה לכל אנשי הצוות של המלון שדרך מסירות ומקצועיות מצליחים כבר שנה שנייה ברציפות להעניק לאורחינו את רמת השרות הגבוהה ביותר בסטנדרטים הגבוהים של רשת מלונות טמרס, והאורחים מודים לנו היום על כך"

ענת סטריק- דהאן, סמנכ"ל שיווק ומסחר של רשת טמרס: "אנו גאים שמלון ווסט אשדוד מרשת טמרס ממשיך להוביל בציונים גבוהים המשקפים את שביעות רצון אורחינו. המלון שומר על רמת שביעות רצון גבוהה ממועד פתיחתו ,ינואר 2013 וזאת הודות לצוות עובדים ומנהלים מהטובים בענף ולתפישת השירות המלווה את רשת מלונות טמרס".

מלון ווסט אשדוד מרשת טמרס השוכן על רצועת חוף לידו היפיפייה, הינו מלון בוטיק יוקרתי ברמת 5 כוכבים, שנפתח בפברואר 2013. המלון מעניק מגוון של חוויות אירוח ומשלב עסקים ובילויים בהרמוניה מופלאה. החדרים והסוויטות עוצבו בנדיבות, כשכל פריט בהם נועד להעניק את מרב הנוחות לכל הדרישות והצרכים. בנוסף, מציעה המלון מסעדת שף, בראשותו של גיא פרץ.

המלון מציע 113 חדרים וסוויטות בסטנדרט בנייה גבוה, ביניהם חדרי דלקס, סוויטות שלה (Chalet) עם מרפסת גן פסטורלית מדק עץ וסוויטות Executive מפוארות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*