מכבי SCE אשדוד חוגגת בארנה

מכבי SCE אשדוד חוגגת בארנה

אחרי המשחק מול הרצליה, כאן באשדוד היה נראה כי הקסם של כח צביקה קצת נעלם ומשחק חוץ בארנה נראה כמו משימה בלתי אפשרית, בטח לאור היכולת הפנטסטית של ירושלים בששת המחזורים האחרונים. אשדוד פתחה גרוע ובמחצית הראשונה שום דבר שמעיד על חזרה או חלילה ניצחון לא היה באופק, אך כמו שאוריםהנבואה ניתנה לשוטים.

עם ברייסי רייט בחזרה ובלי דרווין קיצ'ן, האדומים פתחו בבליץ על אשדוד שהגיעה לא מוכנה. הלפרין ואליהו יחד עם ג'ונס הריצו את ירושלים לפתיחה של 2-15 עד ששרף לקח פסק זמן. העצירה הזו לא הועילה ודונטה סמית' קבע הפרש שיא, 6-23, שתי דקות לסיום הרבע. אסקה צימק ובסיום הרבע הראשון 10-25 לירושלים.

הרבע השני היה של אשדוד. רוזן עם שלשה, נאנלי עם נקודות אחרי הרבה החטאות ובעיקר איוואן אסקה שהיה מצוין סגרו עד 21-31 והמשחק נפתח. הלפרין עם שלשה שמר על היתרון של ירושלים וביתרון 30-39 קבר מקי שלשה אדירה עם הבאזר כדי להוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון 30-42 לאדומים.

אשדוד פתחה את המחצית השניה בריצת 2-9 וצימקה עד 39-44. היכולת המצוינת של השחקנים של שרף המשיכה והפער קוזז ל-45-47 אחרי יופי של דקות של קלי ואסקה. אליהו ורייט עם ג'אמפים מחצי מרחק ושלשת באזר של בר טימור החזירה את הצבע ללחיים של הירושלמים בסיום הרבע, 50-59.

אבל גם אחרון הירושלמים בקהל לא חשב שהרבע הרביעי יפתח כמו שהוא נפתח. הצגה יוצאת דופן של דונל טיילור הוליכה את אשדוד לריצת 0-17 מדהימה בפתיחת הרבע האחרון. טיילור קלע מכל מצב והקהל של ירושלים כיבד את שחקניו בבוז שהזכיר את הריצה ההיא של נהריה לפני חודשיים. פסק הזמן של פרנקו עשה את שלו וירושלים התחילה לשמור, למרות שהפער של אשדוד גדל עד 66-75 (7-25 ברבע). מקי, רייט ובמיוחד דונטה סמית' צימקו לאט לאט וצלפו מהקו כדי להוריד עד 74-75, 40 שניות לסיום. ג'יימס נאנלי איבד את הכדור והשאיר לירושלים 6 שניות לנצח את המשחק אבל דונטה סמית', דווקא הוא, איבד את הכדור האחרון ונתן להול לסגור עניין מהקו, 74-77 לאשדוד בסיום.

קלעו לאשדוד: אסקה 23, טיילור 18 נאנלי 14 קלי 10, בן שימול 5, הול 4, רוזן 3.

צילום: מנהלת הליגה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*