מכבי AOV אשדוד – הפסידה 3:2 לעירוני קריית אתא

מכבי AOV אשדוד – הפסידה 3:2 לעירוני קריית אתא

קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד לא הצליחה לנצל את הביתיות וספגה הפסד מול עירוני קרית אתא שבאה נחושה.

על הפוטנציאל האשדודי עוד נשמע העונה וככל הנראה החיבור והתיאום שם עדיין לא הגיע להבשלה.

גם אחרי התנגשות חזיתית עם אחת הקבוצות האיכותיות בליגה, במשחק צמוד שהצליח לעמוד בהבטחות שהציב, נשארה קריית אתא של גיא שמאי בלתי מנוצחת (אם כי ירדה למקום השלישי בגלל אובדן הנקודה, מאחורי חדרה וכפ"ס להן משחק עודף).

אשדוד של אורי שפירא, שיכולה הייתה לעלות למקום הראשון, נמצאת כעת במקום הרביעי. האשדודיות התנפלו על האורחות במערכה הראשונה והביסו אותן 25:13, אבל ההמשך היה שונה לגמרי, ולמרות שהקבוצה הובילה 1:2 במערכות, היא נותרת רק עם המחמאות אחרי הפסד שני העונה.

שלוש שחקניות הרכש הזרות של קריית אתא, ליה קסטרו וג'וסארה סילבה הברזילאיות וסווטלנה שוונסקה האוקראינית, לקחו בעלות על המערכה המכרעת, והיו היחידות שרשמו בה נקודות. החסימה של קריית אתא הייתה גורם מכריע במשחק, והשחורות סיימו עם 16 קיל בלוקס לעומת 9 של אשדוד.

מאמן מכבי AOV אשדוד אורי שפירא פרגן גם הוא לקבוצה שמנגד לאחר המותחן במקיף ח': "ברכות לקרית אתא על ניצחון החוץ הנהדר, הקבוצה של גיא הוכיחה שיש לה המון אופי ושהיא יודעת להתעלות כשצריך. בצד שלנו יש אכזבה גדולה, לאחר המערכה הראשונה בה ניצחנו בהפרש גדול מאוד פשוט הפסקנו לשחק, הורדנו משמעותית את הלחץ על הקבלה של קרית אתא ונתנו להן להשתלט על המערכה.

לצערי הרב, לאחר שניצחנו את המערכה השלישית קרה לנו בדיוק אותו דבר, מה שהוביל למערכה החמישית, ושם לא הצלחנו לתת את הפוש הסופי ב 13:13 והפסדנו. מעבר לסיכומים אני רוצה לברך את אדווה זינובר שנתנה משחק ברמה גבוהה מאוד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*