מכבי אשדוד לא הגיעה למחצית השנייה

מכבי אשדוד לא הגיעה למחצית השנייה

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד ממשיכה ברצף ההפסדים וחוזרת מנהריה עם הפסד שאיש לא אשם בו מלבד השחקנים עצמם. הצהובים של גרינברג פתחו את החצי הראשון עם אש בעיניים, אש שמישהו דאג לכבות בחדר ההלבשה במחצית המשחק. אחרת לא ניתן להסביר את ריצת 5:33 של עירוני נהריה בחזרה מחדרי ההלבשה שמחקה פיגור 16 במחצית וקטעה את רצף ההפסדים בעין שרה, 68:84 על מכבי אשדוד.

הרבה אכזבה ותסכול נראו הערב (שני) על הפרקט וביציעים בעין שרה בירידה למחצית, כאשר מכבי אשדוד היממה את עירוני נהריה עם יתרון 29:45. אלא שכמו בשלושה מארבעת משחקי הבית הקודמים שלהם מול "הדולפינים", הסגולים ידעו לחזור אחרת למחצית השנייה ועם רבע שלישי חד-צדדי לחלוטין (9:33) מחקו את כל הפיגור והשיגו ניצחון חשוב שמרחיק אותם מהקו האדום, 68:84.

מכבי אשדוד נראתה טוב מאוד במחצית הראשונה, אבל פשוט לא חזרה למחצית השנייה. עודד ברנדוויין ועמית עבו הובילו אותה כבר ליתרון 16 כאמור, אלא שאז הסגולים העבירו הילוך והפכו את המשחק תוך דקות בודדות. "הדולפינים" איבדו לא פחות מ-19 כדורים, קלעו באחוזים רעים מהשדה והם חייבים להתעשת במהירות לפני שהליגה תברח להם, רצוי כבר במשחק הבא באילת.

ברנדוויין. יתרון 16 בהפסקה (צילום: לילך וייס)

באשדוד חייבים לעשות בדק בית, ליאור אליהו עם 8.6 נקודות בממוצע שנתי לא יספיקו אפילו להישאר בליגה בטח לא ששני הזרים הבולטים מביאים יחד 13 נקודות. האם היכולת הכלכלית של הקבוצה יכולה לעמוד בשינויים מהותיים בהרכב… ספק גדול. אשדוד מתרסקת למקום הכי נמוך וסוחבת את הליגה על הכתפיים מהמקום האחרון. האם בראד גרינברג הולך לעשות את המהפך השנתי שלו ולהציל את הקבוצה מירידה? ימים יגידו.

מכבי אשדוד: ברנדוויין 17 (4-5 מהשדה, 8-10 מהקו, 4 אסיסטים, 7 איבודים), עבו 12 (4-8 לשלוש, 3 חטיפות), הנטון 10 (3-9 מהשדה), אליהו 8 (6 אסיסטים, 4 איבודים), בן משה (6 ריבאונדים) וצ'וברביץ' (2-7 מהשדה, 9 ריבאונדים) 6 כ"א, ג'ונסון (1-7 מהשדה) ודיקרסון 3 כ"א, דגלאס 2 (1-7 מהשדה, לוינסון 1. כן שותף: פרואינד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*