מכבי אשדוד התפרקה בראשון לציון

מכבי אשדוד התפרקה בראשון לציון

אחרי שבועיים של יכולת מצויית וניצחון חשוב על הרצליה הגיעה אשדוד לבית מכבי בתקווה לייצר ניצחון שני רצוף ולפתוח דף חדש.

ברבע הראשון שהסתיים עם סקור גבוה ואחוזי קליעה מרשימים נפרדו שתי הקבוצות בתוצאה של 26:25 ובצד האשדודי זו היתה בהחלט סיבה לאופטימיות.

מהרבע השני ועד תום המשחק שיחקה קבוצה אחרת, היא אמנם לבשה כחול כמו זו שברבע הראשון אך היכולת לא הזכירה את הקבוצה שפתחה את המשחק.

למרות משחקו המצויין של טולפסן עם לא פחות מ-26 נקודות אשדוד לא מצליחה לייצר עקביות, ספנסר וייס שאמור היה לעשות את ההבדל בין אשדוד חבולה לקבוצה מאורגנת לא הגיע אתמול. עם 9 נקודות בלבד וכמות החטאות גדולה של זריקות לא הצליח וייס להביא את הבשורה אתמול יחד עם מעיין שלא פגע אתמול נותרה אשדוד ללא סיוע ישראלי, מה שמסתמן כבעיה הגדולה של הקבוצה השנה.

פליישר הצעיר לעומת זאת נתן משחק טוב עם 11 נקודות ועבודת הגנה מצויינת הצליח השחקן הצעיר והמבטיח לסחוט מבראד גרינברג דקות משחק לא מועטות.

ג'וש קארטר שהגיע בקול תרועה לקבוצה לא שיחק גם אתמול בשל מתיחה שמונעת ממנו להעדר כבר משחק שלישי וגם למשחק מול הפועל בחמישי הוא בספק גדול.

79:92 זו היתה תוצאת הסיום, אשדוד חייבת להתעורר ולהשיג נצחונות שיבטיחו את ההישארות שלה בליגת העל. כרגע המצב לא מעודד.

מכבי אשדוד/באר טוביה: טולפסן 26 (6-7 לשתיים, 4-8 לשלוש, 7 ריבאונדים), מילבורן 16 (7-20 מהשדה), פליישר 13 (6-7 מהשדה, 1-4 מהקו, 7 ריבאונדים), סטול 10 (2-10 לשלוש, 7 אסיסטים, 7 חטיפות, 4 איבודים), וייס 9 (4-14 מהשדה, 4 אסיסטים), מעיין 3 (1-7 מהשדה), שושי 2. כן שותפו: פמברטון ופלאס.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*