מכבי אשדוד השאירה נקודה בארנה

מכבי אשדוד השאירה נקודה בארנה

לא כל יום ניתן לתפוס את הפועל ירושלים ביום פרווה כמו אתמול בערב בארנה. אשדוד יכלה להוציא ניצחון עם רק היתה מכגיעה עם יכולת בסיסית ואחוזי קליעה סבירים לארנה.

בראד גרינברג כנראה לא הכין את הקבוצה שלו למשחק שקול על גבול הקל וכנראה שלאשדוד רעדו הברכיים מהסגל המפואר של האדומים ופחות האמינו בעצמם.

אשדוד יכלה לנצח את המשחק, אבל כדי לנצח הם היו צריכים בשביל זה להגיע חדים יותר, הרבה יותר משהם הגיעו בפועל.

אחוזי הקליעה מהיכל שלמה, מול אדומים אחרים רק לפני כמה ימים נראו דמיוניים, ומי שלא מכיר לא יוכל לדמיין שמדובר באותה קבוצה למעט טולפסן שאלמלא היכולות שלו היתה אשדוד יורדת מובסת.

פול סטול סיפק את הסנסציה התקופתית שלו כשקיבל עבירה רביעית שהובילה לעוד משפט לשופט שם קיבל את החמישית והורחק, סטול המשיך להתגרות בשופט וככל הנראה סיפור ההרחקה מהמשחק יעלה לקבוצה בהרחקה מול אילת. תרומתו למשחק אתמול למעט 10 הנקודות, 5 איבודי כדור, 6 החטאות מ-3 ו-5 עבירות. יום שלא הוא ולא אוהדי אשדוד ירצו לזכור.

פול סטול שאין בכלל מחלוקת לגבי היכולות והתרומה שלו לקבוצה חייב למצוא דרך להשתלט על עצמו.

למרות התנובה הדלה של סטול וקארטר (7 נק׳) הצליחה אשדוד להישאר במשחק ולחזור בכל פעם להפרשים חד ספרתיים. אין ספק שעם אחוזי קליעה סבירים יותר אשדוד היתה יורדת עם 2 נקודות מהארנה.

מכבי אשדוד/באר טוביה: טולפסן 28 (7-9 לשתיים, 3-4 לשלוש, 7 ריבאונדים), לוי 17 (6-15 מהשדה, 5-6 מהקו, 10 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות), סטול 10 (1-7 לשלוש, 7 אסיסטים, 5 איבודים), קרטר 7 (2-7 לשלוש, 3 חטיפות), פמברטון 4, וייס 3 (1-7 מהשדה, 7 אסיסטים). כן שותפו: עבו וג'אנל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*