מי שלא בא להיכל… הפסיד!

מי שלא בא להיכל… הפסיד!

כשמכבי ת״א מגיעה לאשדוד זה אירוע, הקבוצה של המדינה שמייצגת את ישראל באירופה מייצרת דילמה עבור לא מעט אשדודים שמפוצלים בין צהוב מקומי לכחול ישראלי.

אשדוד שמדשדשת בתחתית ונמצאת בסוג של התעוררות אירחה אמש את המשחק הכי נוצץ של השנה בידיעה שהתוצאה ברורה והקהל שבא צפוי לשואו טיים ומשחק שנגמר ברבע השלישי.

כדי להשלים את ההימור מילבורן האשדודי בא לבוש על אזרחי כמוהו גם ג׳וש קארטר שעוד לא נגע בפרקט מאז לבש צהוב.

עם שריקת הפתיחה נחתה רוח הקודש על הקבוצה של בראד גרינברג ונראה שאשדוד הולכת לייצר סנססציה. מארק טולפסן עם ערב חלומי ו-31 נקודות יחד עם פול סטול שקלע נקודה פחות היו רותחים באחוזי הקליעה בעיקר מחוץ לקשט, גם ליס שושי עם 25 לא נשאר הרחק מאחור ורק עבירה חמישית עצרה אותו מתחת לסל.

מכבי ת״א לא מצאה מענה למשחק הלחימה של אשדוד שנתנה את כל מה שיש לה. המשחק שהוכרע בסופו של דבר ב-2 הארכות ברח לאשדוד מבין האצבעות הרבה בזכות פספסים גדולים, איבוד כדור מיותר של פמברטון בשניות הסיום וחוסר יכולת של תום מעיין לקלוע ולו אחת מ-2 הזריקות שניתנו לו בשניות הסיום.

אשדוד יכולה לצאת מעודדת בעיקר מהיכולת שככל הנראה היתה מספיקה מול קבוצה אחרת בליגה אך מכבי כמו מכבי עם עומק ספסל מטורף הצליחה איכשהו לגנוב את הניצחון ולהשאיר את אשדוד רק עם המחמאות.

מכבי אשדוד/באר טוביה: טולפסן 31 (7-16 לשלוש, 10 ריבאונדים), סטול 30 (6-16 לשלוש, 8-8 מהקו, 10 אסיסטים, 6 איבודים), שושי 25 (10-19 מהשדה, 5-7 מהקו, 7 ריבאונדים), וייס 10 (10 ריבאונדים, 4 איבודים), מעיין (0-4 מהקו, 5 אסיסטים) ופליישר 2 כ"א. כן שותפו: פמברטון (4 אסיסטים, 4 איבודים) ופלאס.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*