מי זכה בציור היפה?

מי זכה בציור היפה?

תחרות ציורים ופרס צנוע לזוכים שמשו תחנה אחרונה במבצעי ניקיון שנערכו ברובע ג'. היה זה במסגרת המיזם "מובילים לשינוי – שואפים לירוק" שפועל זה כמה שנים ברובע ומניב תוצאות מרשימות. והפעם שתי שכונות ברחוב חטיבת הנגב בהשתתפות של כ-230 ילדים ובהנחיית אמהות ופעילות ברובע.

בשבוע שעבר הובילה מינהלת רבעים ב'-ג' עוד 2 מבצעי ניקיון, תחת הכותרת "מובילים לשינוי – שואפים לירוק", אשר נערכו בשתי שכונות ברחוב חטיבת הנגב שברובע ג'. "היה זה עוד מבצע מבורך שהתאפשר הודות לקשר הדוק וייחודי עם תושבי המקום" אומר יעקב ביטון, ראש מינהלת הרבעים, ומציין בסיפוק כי היקף המשתתפים מוכיח יותר מכל את שיתופי הפעולה והנכונות שמגלים התושבים לפעילות.

"קיימנו 2 מבצעים. בראשון השתתפו כ-90 איש ובשני כ-140 איש" אומר ביטון ומדגיש כי רוב המשתתפים הם ילדים "מה שמחזק את הערך החינוכי ואת שאיפתנו להטמיע את ערך השמירה על איכות סביבה והגברת המודעות בקהילת המבוגרים ובעיקר בקרב הילדים".

כבעבר, גם במבצעים אלה חילקה מינהלת הרובע שקית אשפה גדולה לכל ילד ובתמורה לשקית מלאה קיבל כל ילד מדבקה ופרס צנוע כהוקרה על פועלו למען הסביבה. בנוסף, בסוף כל מבצע התקיימה תחרות ציורים בנושא איכות סביבה כאשר הציור היפה זכה לפרס. הפעם זכו 2 ילדים בכל אחת מהשכונות בפרס נוסף.

במינהל התפעול אומרים כי המבצעים הללו הם שיאו של תהליך שיתופי המתקיים ברובע, בו מונחים היסודות ועליו נבנים אט אט התשתיות והמבנים המאפשרים יצירה משותפת ומעורבות קהילתית. במהלך שיתופי הפעולה נבחרים השכונות המתאימות, מתקיים הליך פרסומי מקדים, רישום שמי של המעוניינים ומפגשי שיחה לבניית תוכנית פעילות הלוקחת בחשבון את גודל השכונה, מספר הדיירים, היקף המשתתפים ובעיקר הילדים, רכישת ציוד ופריטים נדרשים וקביעת מועד למבצע. "כל הפעולות הללו נעשות בשיתוף פעולה הדוק עם התושבים" אומרים במינהלת הרובע.

תושבי השכונה לא מתביישים לומר כי "מדובר בחוויה יוצאת מן הכלל לכל המשפחות באותן השכונות ובעיקר לילדים, ומדגישים את העלאה בדימוי העצמי כאשר כל אורח העובר בשכונה מתפעל מהשינוי המאיר פנים".

מר ביטון אומר כי מבצעים אלו לא יכלו לצאת לדרך ללא הירתמותן של גב' רותי זיידוף וגב' אינדה גרוס – שתיהן פעילות במינהלת הרובע. "זה המקום להודות להן אישית על פועלן החשוב והמבורך למען הסביבה" הוא מפרגן ומציין כי מינהלת הרובע ערוכה ומוכנה לשתף פעולה עם כל בנין או שכונה אשר יהיו מוכנים לקיים מבצע דומה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*