מי זכה באופניים?

מי זכה באופניים?

פארק הלוחמים הוותיק ברובע ב' זכה השבוע לעדנה מחודשת. לא מזמן הפארק עבר "מתיחת פנים" ששדרגה את מראהו היפה וביום רביעי, כשכולם חגג את ט"ו בשבט, התאספו ובאו מאות ילדים והוריהם והשתתפו באירוע הקהילתי במיוחד שארגנו במינהלת הרובע. "למעלה מ-200 ילדי הרובע, יחד עם הוריהם, נענו לקריאתנו ובאו לחגיגה שערכנו בפארק הלוחמים", אומר יעקב ביטון, ראש מינהלת רבעים ב'-ג', ומוסיף בגאווה גלויה כי "הייתה זו חגיגת איכות סביבה במיטבה!"

מטרת האירוע היתה להטמיע ערכים של שמירה על איכות הסביבה והניקיון ולעודד את התושבים להפריד פסולת במקור. בפרט הושם דגש על תופעה מכוערת שציבור רחב מורגל בה והיא השלכת מסטיקים ובדלי סיגריות במרחב הציבורי. במינהלת הרובע ובאיגוד ערים לאיכות הסביבה מקווים כי אירועים כגון אלה יעוררו את המודעות גם לנושא זה שמכער ומזהם את העיר.

"בחרנו את המועד בקפידה וקבענו את ט"ו בשבט כיום הראוי למסיבה החגיגית שערכנו" אומר ביטון תוך שהוא מציין את הקשר בין ט"ו בשבט לערכי הסביבה. האירוע עצמו התאפיין בהפנינג ענק שכלל פעילות בפארק, דוכני הפעלה ודוכני הסברה, חלוקת חטיפים וממתקים (את השקיות השליכו לכלי אצירה מיוחדים), הצבת מיצגים בנושאי הפרדה במקור ולבסוף היתה גם הגרלה גדולה וחולקו שלושה זוגות אופניים. "האירוע היה כל כך חשוב עד שהוצבו דוכני הסברה במגוון תחומים ועניינו את התושבים בפעילות ובשירותים בהם הם יכולים להיעזר" אומר מר ביטון ומציין כי את גולת הכותרת גנבה ההצגה המפורסמת "טוני קרטוני", אותה תרם איגוד ערים לאיכות הסביבה אשדודחבל יבנה.

כמו כל אירוע מוצלח גם לאירוע זה אבות רבים. היוזם והרוח החיה הוא יעקב ביטון ומינהלת הרובע. פעילי הרובע היו המשענת החזקה שדחפה ואיגוד ערים לאיכות הסביבה העלה את חלקו בהצגה ובשיתופי הפעולה המתקיימים כל השנה. בתי הספר עניינו את התלמידים וההורים כמובן תרמו את חלקם בהצטרפות לילדיהם. "אני מבקש להודות לכל השותפים, ובראש ובראשונה לפעילי הרובע שלנו היקרים ובפרט לגב' סילבי שרפי ולמר יוסי צין." אומר מר ביטון ומוסיף תודות "לאיגוד ערים לאיכות הסביבה מרחב אשדוד, לבתי הספר אחדות ומוריה על שליחת ילדי בתי הספר להפנינג, לספריה העירונית, למתנ"ס תקוותנו על שיתוף הפעולה הפורה, לגב' אסתי פילוס, מנהלת היחידה לתכנון אסטרטגי, על תרומת האופניים לאירוע, לגב' ימית הוניקמן מהמחלקה לאיכות הסביבה בעירייה ולצוות הדוברות ויחסי הציבור של העירייה".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*