מיסוי מקרקעין – לאיזה משרד עו"ד כדאי לפנות לייעוץ?

מיסוי מקרקעין – לאיזה משרד עו"ד כדאי לפנות לייעוץ?

בין אם אתם רוכשים נדל"ן למגורים, בין אם נדל"ן להשקעה ובין אם נדל"ן מסחרי, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי מטעם משרד עו"ד שמתמחה במיסוי מקרקעין רגע לפני שחותמים על עסקה. מדוע? כי בדרך כלל עסקאות מקרקעין על סוגיהן השונים, נחשבות למאוד מורכבות ובעלות ערך רב ולכן אין בהן מקום לטעויות הרות גורל. מכיוון שעורך דין מקרקעין ממלא תפקיד מפתח בכל עסקת מקרקעין, ההחלטה לאיזה משרד עו"ד כדאי לפנות היא חשובה, ועליכם להקדיש לבחירת המשרד הנכון זמן ומחשבה.

מומחיות בתחום מיסוי מקרקעין

משרדי עו"ד רבים מתמחים בתחומים שונים של החוק, בבואכם לבחור משרד עו"ד חשוב מאוד לשים דגש על כך שלמשרד תהיה מומחיות ספציפית בתחום מיסוי מקרקעין. כלומר עליכם לבחור בעו"ד שעוסק בתחום מיסוי מקרקעין על בסיס יומיומי וזהו תחום התמחותו הראשי. מעבר להיכרות עם מיסוי מקרקעין עליו גם לגלות בקיאות בתחומים משיקים כמו למשל דיני חוזים, תכנון ובניה וכדומה.

ניסיון ומקצועיות

עסקאות נדל"ן הן בין המורכבות ביותר ולו רק בגלל שמעורבים בהן סכומים גדולים של כסף. לכן הן דורשות ליווי של משרד עו"ד מקצועי ובעל ניסיון עשיר בתחום. ככל שעורך הדין יהיה יותר מקצועי כך הוא גם יהיה יותר יסודי, יקפיד על כל פרט ופרט, יעבוד לפי הספר ובכפוף לחוק וידע לשמור על האינטרסים והזכויות שלכם במסגרת העסקה. בנוסף הוא גם יהיה אשף במשא ומתן ויוודא שתקבלו את העסקה הכי טובה.

כימיה וכריזמה

הניסיון והמקצועיות הם פרמטרים חשובים מאוד בבחירת עורך דין. אך הכימיה עם האדם שעומד מולכם לא פחות חשובה. כאשר אתם פונים למשרד עו"ד מיסוי מקרקעין עליכם להקשיב לתחושת הבטן שלכם ולוודא שהוא כן מבין אתכם היטב ופועל לטובתכם. מיותר לציין שכאשר האווירה לא טובה הדבר ישפיע על שיתוף הפעולה שלכם. כמו כן על עורך הדין להיות בעל כריזמה כדי להתנהל בביטחון מול הצד השני.

לאיזה משרד כדאי לפנות לייעוץ?

במידה ואתם רוצים לקבל את הייצוג, הליווי והייעוץ המשפטי הטובים ביותר עליכם לפנות למשרד עו"ד מיסוי מקרקעין מוביל בתחומו. משרד עו"ד סלי אילון נחשב לאחד המשרדים המובילים בארץ בתחום מיסוי מקרקעין ומציע ללקוחותיו מגוון רחב של פתרונות בתחום. לכן, אם אתם עומדים בפני עסקת מקרקעין גדולה וזקוקים לליווי מקצועי ומשפטי מלא, צוות המשרד זמין עבורכם ויספק מעטפת מושלמת של שירותים בתחומי מיסוי מקרקעין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*