מיילדות בבית החולים אסותא באשדוד השתמשו בגז צחוק

מיילדות בבית החולים אסותא באשדוד השתמשו בגז צחוק

בית חולים אסותא באשדוד עולה לכותרות ולאו דווקא במובן החיובי. דקלה אהרון-שפרן דיווחה הבוקר בתכנית ״הבוקר הזה״ ברשת ב׳ (כאן) שמיילדות בבית החולים אסותא באשדוד השתמשו בגז צחוק בעצמן במהלך שהותן בבית החולים בניגוד מוחלט לנהלים.

מדובר בחומר המשמש לאלחוש ולהפחתת כאב וגורם לתחושת אופוריה. בעקבות פניית כאן חדשות החל בירור בנושא בבית החולים, והדיווח אומת. בית החולים אף דיווח על המקרה למשרד הבריאות.

מבית החולים אסותא נמסר בתגובה:

כי מיד עם קבלת המידע, פעל בית החולים במהירות ובנחישות כדי לבדוק את המקרה המדובר. בתוך מספר שעות נמצא כי שלוש אחיות התנסו בגז, לא בזמן משמרת, והן הוזמנו לשיחה משמעתית. עוד אמרו באסותא כי כינסו פגישה עם מנהל המערך ואחיות אחראיות, חודדו הנהלים וההנחיות והובהר לצוותים כי הנהלת בית החולים תגלה אפס סבלנות למקרים מסוג זה.

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה:

כי המקרה דווח למשרד לאחר תחקיר שבוצע בבית החולים וכי הסתבר שמדובר במקרה של שימוש עצמי בלבד, שטופל הן בהיבט הבירור הן בהיבט המשמעתי בידי הנהלת בית החולים. עוד נמסר מהמשרד כי לא מדובר בשימוש בסם ולכן לכן אין חובת דיווח למשטרה. במשרד הבריאות מדגישים כי הם רואים בחומרה שימוש בחומר שלא למטרות רפואיות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*