מטווח שלשות מרהיב סידר למכבי אשדוד ניצחון יוקרתי בדרייב-אין

מטווח שלשות מרהיב סידר למכבי אשדוד ניצחון יוקרתי בדרייב-אין

לאחר שלושה הפסדים רצופים, מכבי אשדוד חוזרת לנצח ובגדול: הערב(שני) גברו הדולפינים במשחק חוץ מרשים ב"דרייב אין" על הפועל תל-אביב 95-89 במחזור שסיים את הסיבוב השני.

לאחר שניצחו את האדומים מתל אביב בסיבוב הקודם, אשדוד רצו לעשות ריפיט ולברוח מהתחתית תוך כדי הזדמנות חוזרת להתברג בשמינייה הראשונה. על הנייר המשימה הייתה אמורה להיות קשה הרבה יותר, כשהסנטר והגבוה המוביל של בראד גרינברג, ליס שושי, לא הופיע להתמודדות בשל כאבי גב.

אבל מה עושים כשאין משחק פנים? עוברים לצלוף מעבר לקשת. לא פחות מ13 שלשות היו לאשדוד בחצי הראשון, כשג'וש קרטר ומארק טולפסן אחראים ביחד על 12 מהם, כשפול סטול מסיים ערב חלומי עם 13 אסיססטים.

הצלפיות מבחוץ פלוס יכולת נהדרת של נמרוד לוי הטיסו את הדרומיים ליתרון 58-45 בירידה לחדרי ההלבשה, ועד הסיום, למרות מיני קאמבק של המארחת, שהורידה את ההפרש לשלוש נקודות בלבד, אשדוד ידעה לשמור על הניצחון ולסיים בטעם מתוק את הסיבוב השני.

בשבוע הבא עם פתיחת הסיבוב השלישי והמכריע, תצא אשדוד לארנה למשחק חוץ מול מחזיקת הגביע הטרייה, הפועל ירושלים, שככל הנראה תופיע לראשונה בליגה עם אמארה "יהושפט" סטודמאייר, המתאזרח החדש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*