מחשבים ניידים מומלצים

מחשבים ניידים מומלצים

רכישה של מחשב נייד נראית לנו כיום לא רק מומלצת, אלא פעמים רבות מובנת מאליה. בין אם המדובר הוא בסטודנט, בעובד או "סתם" באדם שיודע שמחשב נייד הוא נוח פי כמה מהמחשב הנייח, ההחלטה לרכוש מחשב נייד היא מוצלחת מאד בנקודת ההתחלה. מכיוון שיש הבדלים רבים בין המחשבים הניידים ברמת המפרט, הביצועים וגם המחיר, צריך לחשוב איך מבצעים את הרכישה הטובה ביותר.

עם מחשב נייד לא מתפשרים

מחשב נייד הוא רכישה בגובה של כמה אלפי שקלים, ולכן חשוב להשקיע בה את מירב תשומת הלב. המלצה מועילה היא לא להתפשר, אלא לבחור במחשב נייד מבית היוצר של כמה מהשמות המובילים והמוכרים בעולם: חברות דוגמת דל, טושיבה, אפל ויצרניות מחשבים ניידים אחרות. אין קושי של ממש להבין מדוע: מחשבים מהסוג הזה יעמדו בדרגות האיכות הגבוהות ביותר, מה שאי אפשר לומר על כל מחשב נייד כיום. התוצאה היא שהמחשבים פשוט יעשו את עבודתם בצורה טובה פי כמה, ישמרו על רמת ביצועים מרשימה לאורך זמן וגם לא יסבלו מ"התיישנות" של המערכת, על היבטיה המגוונים.

עוד דבר שמקבלים כשבוחרים מחשב של שם דבר בתחום הוא אמינות. החברות משתמשות לצורך ייצור המחשבים ברכיבים איכותיים, שיאפשרו לכל מה שצוין מעלה להתגשם הלכה למעשה: המפרט של מחשבי החברות הגדולות הוא לרוב משופר ביחס למה שמציעים המתחרים. החברות הללו מציעות מענה מקיף בעת הצורך (תקלה, למשל, שאין מחשב שחסין ממנה לחלוטין), בזכות מעבדות רשמיות או בלתי רשמיות הפזורות בישראל.

אז איך בוחרים?

כדי לדעת מהו המחשב המתאים לכם ביותר, אתם צריכים להעמיד את הצרכים הנקודתיים שלכם ו"לתרגם" אותם לכדי משתנים של המחשב הספציפי (נניח, מחשב המיועד לעבודה וללימודים אינו חייב להיות בעל מעבד גרפי מתקדם יותר מדי). אם אין לכם הידע הדרוש לשם כך – וזה בסדר גמור – אתם תמיד יכולים להיעזר באנשי מקצוע: מוכרים בחנויות המחשבים, נציגים של החברות הגדולות וכיוצא באלה.

כמובן, ניתן להגדיר תקציב כללי למחשב ולראות מהן האפשרויות העומדות בטווח המחירים הזה. פער המחירים בין מחשבים הוא די רחב, ולכן ההחלטה הזו עשויה לקרב אתכם לעבר הרכישה המושכלת של מחשב נייד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*