הערב ב-19:00 מ.ס אשדוד מול בני יהודה ברבע גמר הגביע

הערב ב-19:00 מ.ס אשדוד מול בני יהודה ברבע גמר הגביע

"רוצים להמשיך כמה שיותר גבוה בגביע". כך אמר מאמנה של מועדון ספורט אשדוד רוני אוואט, לאחר ההפסד האכזרי רק לפני כיומיים לאחר המשחק הביתי מול הפועל רעננה. הערב (רביעי) המאמן הצעיר כבר יצטרך לעשות את ה"סוויץ' בין שחקניו הצעירים, כשהאדומים-צהובים יארחו במסגרת המשחק הראשון מבין שניים של רבע גמר גביע המדינה, את בני יהודה באצטדיון היא'.ֿ

הערב באימון המסכם לקראת המשחק, אוואט קיבל עוד בשורות טובות בנוגע לסגל הכולל לקראת ההתמודדות מחר. המגן הימני והקפטן תום בן זקן, שנעדר במשחקיה האחרונים של הקבוצה בעקבות פציעה, תורגל בהרכב הראשון ואמור לפתוח בעמדת המגן הימני, כשההפתעה הגדולה בהרכב עשויה להיות הצבתו של קשר הרכש החדש אלאן וויגור, במרכז הקישור לצד גדי קינדה וחן עזריאל.

וויגור כזכור, טרם קיבל דקות משחק בקבוצתו החדשה. מי שעוד אמור לחזור לאחד-עשר הוא החלוץ דולי מנגה שנחת אמש בישראל ויפתח לצד לוסיו בחלק הקידמי.
לעומתם מי שייעדר מההתמודדות מול הקבוצה משכונת התקווה, הוא החלוץ המוכשר אור אינברום, עקב צבירת כרטיסים צהובים.

אוואט שיודע שהעולה לחצי גמר הגביע לא תקבע כבר מחר, התייחס בתום האימון לשיטת הגביע היחסית חדשה " השיטה הזאת של הגביע גורמת לנו להסתכל על שמשחק מחר בכמה כיוונים, ככה שבכל מקרה מחר לא תהיה הכרעה, בלי קשר לתוצאה מחר. יחד עם זאת במשחקים כאלה אתה צריך להיות חכם וברור שאם נספוג שער המשימה לגומלין תהיה הרבה יותר קשה. במשחק כזה המשמעת הטקטית והמחויבות קודמים לכל".

עוד הוסיף המאמן האשדודי " לא היה לנו הרבה זמן לי ולשחקנים לעשות את ההפרדה מההפסד ביום ראשון. לפעמים הדבר הטוב ביותר אחרי הפסד זה לקבל את המשחק הבא כמה שיותר מהר וכמובן לתקן את מה שצריך ולנצח ".

לגבי ריבוי החלוצים כעת בקבוצה, לאחר צירופם של לוסיו,מנגה וגוטאל בחלון העברות הנוכחי " קבוצה לא נבנית על שחקן כזה או אחר, אני שמח שיש לנו מבחר של שחקנים בכל העמדות היום. בחלק ההתקפי יש לנו גם את דין דוד שהוא שחקן מצויין, לוסיו הוכיח את עצמו בבאר שבע, סנדרו רק לפני כמה ימים הגיע וייקח לו עוד קצת זמן להכנס לכושר. בסופו של דבר האיכות שלנו גדלה. השאיפה שכל אחד מהם יתרום בכל רגע נתון מעצמו לטובת הקבוצה".

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, עבד אלחמיד, סירושטיין, ברוסיץ', קינדה, עזריאל, וויגור, מנגה, דן ביטון, לוסיו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*