היום אירוע הספורט הגדול של אשדוד – מרוץ אשדוד ה-37

היום אירוע הספורט הגדול של אשדוד – מרוץ אשדוד ה-37

היום (ג') בשעה 16:00 יוזנק מירוץ אשדוד ה-37 של אשדוד שמוגדר גם ע"י איגוד האתלטיקה הארצי כאליפות ישראל ב-10 ק"מ על כביש לצד מירוץ עממי שנותן הזדמנות של פעם בשנה לכל מתעמל חובב לחוות חוויה ספורטיבית יוצאת דופן.

מירוץ אשדוד הינו האירוע הגדול ביותר של רשות הספורט העירונית באשדוד, האירוע שהולך וגודל עם השנים הפך לאבן דרך בחיי הקהילה של אשדוד ומוקד עליה לרגל של כל חובבי האתלטיקה בישראל.

הטופוגרפיה הנוחה טל העיר אשדוד והמסלול המרווח מעניקים פלטפורמה מצוינת לרצים, המסלול באשדוד נחשב לנוחים וליפים בישראל וזו אחת הסיבות, בנוסף לארגון המופתי המאפיין את רשות הספורט של אשדוד באירועים אותה היא מפיקה ועליהם אמון בני חיזקיה כבר שנים רבות הופכים את המירוץ לשילוב של בילוי וספורט ברמות הגבוהות שמציעה המדינה. מירוץ אשדוד התברג לפסגת האירועים כמוהו כך גם תחרות הטריאתלון שהתקיים באשדוד לפני כחודש.

מנכ"ל הרשות יורם אסרף שנכנס בחודש יולי לתפקיד הבין מהר את פוטנציאל ההצלחה של סדר הגודל וכבר הכניס לתכנית העבודה מירוץ נוסף בשנה הבאה שיהיה זהה מבחינת סדר הגודל רק שהוא יקרה בלילה וכך תצטרף אשדוד לרשימת נערים הגדולות שמקיימות מירוץ לילה על בסיס שנתי קבוע.

מר משה בוטרשוילי המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט העירונית מגבה את ראש המנכ"ל ומוסיף שאשדוד יודעת להוציא לפועל אירועים בסדרי גודל ארציים ואין סיבה שאשדוד לא תתברג ברשימת הערים שמובילות את אירועי הספורט במדינה.

בדף הפייסבוק ובאינסטגרם של רשות הספורט העירונית תוכלו לצפות בשלבי המרוץ באון ליין וכן להאזין לרדיו דרום 101.5 שיעביר בפריצות חיות מתוך המירוץ את רשימות הזוכים, והאווירה והכל בשידור חי.

esderey tnuaa flyer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*