מחסום ניו ג'רזי מפלסטיק

מחסום ניו ג'רזי מפלסטיק

כידוע לכם, בחודשי יולי אוגוסט ישנם אירועים והופעות רבות, לילדים ולבני נוער אשר נמצאים בחופשת הקיץ, אך לא רק להם. בין אם מדובר בהצגת ילדים שמציגה במרכז מסחרי כזה או אחר, או הופעה של זמר מצליח שמגיע לביקור מחו"ל בפארק הירקון. בכל הופעה / אירוע שכזה יש צורך במחסומים אשר מגדרים את המתחם שבו מתקיימת ההופעה, על מנת למנוע כניסה של אנשים לא מורשים למתחם. ישנם מגוון רחב של מחסומים ניידים שתפקידם זהה אך לכל סוג היתרונות והחסרונות שלו. אחד ממגוון המחסומים שקיימים בשוק הוא מחסום ניו ג'רזי מפלסטיק של יתרונות רבים, אז בואו נרחיב מעט במידע על המחסום הזה.

מהו מחסום ניו ג'רזי מפלסטיק?

מחסום ניו ג'רזי מפלסטיק הינו מחסום מוכר בישראל מספר שנים. מדובר במחסום שמיוצר בהזרקת פלסטיק אשר בתחתית ישנה משקולת אינטגרלית. בניגוד למחסומים דומים שהם מיוצרים בטכנולוגית ניפוח, הם חלולים וניתן למלא אותם במים על מנת שיהיו יציבים. הבעיה היא שבמידה והם סופגים מכה המים עלולים לזלוג החוצה. לכן, מחסום ניו ג'רזי מפלסטיק יציב יותר ואף עמיד יותר. כמו כן, הוא עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר.

יתרונות של המחסום

  1. עמידות ויציבות גבוהה בניגוד למחסומים אחרים שיש בשוק.
  2. ניתן לערום את המחסום כך שאחסון של מספר מחסומים הוא קל, נוח וחוסך במקום.
  3. לכל מחסום ישנו חיבורי זכר ונקבה כך שניתן לחבר מספר מחסומים אחד לשני ובכך לתחום שטח רחב.
  4. המחסום בצבע אדום ובעל מחזירי אור ועיני חתול אינטגרליות בראש המחסום, כך שניתן לראותם גם מרחוק ובתנאי חשיכה.
  5. ניתן לחבר לראש המחסום עמוד גמיש / נצנץ סולארי / תמרור

שימושים למחסום

השימוש במחסומים אלו הוא בעצם בכל מקום בו נצטרך לתחום שטח מסויים על מנת למנוע זמנית מעבר של הולכי רגל או רכבים שאינם מורשים. מכיוון ומדובר במחסום עמיד ויציב, נוכל להשתמש בו בכל מקום, בגשם או רוחות עזות, בשמש חזקה, ביום ובלילה. כפי שהזכרנו בתחילה, שימוש אחד הוא בתיחום אזורים בהם מתקיימת הופעה או אירוע. שימוש נוסף הוא בעת ביצוע עבודות תשתית בכביש או שימוש באתרי עבודה.

לסיכום

כפי שציינו בפניכם, ישנו מגוון של מחסומים ניידים, ולהם לא מעט שימושים ויתרונות , בפרט למחסום ניו ג'רזי מפלסטיק. לכן, לקראת אירועי הקיץ שכבר ממש כאן, במידה ויש לכם צורך במחסומים ניידים, זה הזמן לרכוש אותם.

צילום: ארבל שטראוס בע"מ

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

4 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*