מחיר או איכות? כך בוחרים דיו למדפסת

מחיר או איכות? כך בוחרים דיו למדפסת

רכשתם מדפסת חדשה למשרד, היא עושה את העבודה היטב ומשרתת אתכם נאמנה. הבעיה היא שגם המדפסת הטובה ביותר זקוקה לראש דיו כדי שתוכל להמשיך לעבוד. בין אם אתם צריכים טונר למדפסת הלייזר או דיו למדפסת הביתית שלכם, אתם צריכים לבחור את הפתרון הנכון ביותר עבורכם. איך תדעו מה הוא? הנה הדרך לתשובה.

לפני הכל – הגדירו צרכים

כדי לקבל החלטה נכונה עבור הבית או העסק, הגדירו לפני הכל את הצורך שלכם. זה הזמן לשאול את עצמכם כמה אתם באמת מדפיסים, באיזו תדירות, האם אתם צריכים דיו שחור או צבעוני וכמה ראשי דיו או טונרים יספיקו לכם. למשל, אם אתם עובדים על פרויקט גדול שידרוש מכם הדפסה בכמות גדולה מאוד, בהחלט ייתכן שתצטרכו טונר למדפסת שיספיקו למאות ואף אלפי דפים. אם הפרויקט גדול יותר תזדקקו מראש גם לעוד ראש דיו למדפסת שיעניק לכם גיבוי אם וכאשר תזדקקו לו.

בשלב הבא – בודקים מחירים

אחרי שהגדרתם מה אתם באמת צריכים תוכלו להתחיל להשוות מחירים ולגלות איך עושים את זה בדרך המדויקת והטובה ביותר. אם אתם צריכים כמות עצומה של הדפסות, ומכאן גם כמות גדולה מאוד של ראשי דיו, המחיר הוא שיקול משמעותי ותוכלו לבחור ראשי דיו במבצע שישתלם לכם יותר. אם המטרה היא האיכות והיא גוברת על הכמות, בהחלט מומלץ לבחון את איכות הדיו או הטונר שאתם עומדים לרכוש. ראש דיו מקורי נחשב לאיכותי יותר – וגם ליקר יותר, בעוד דיו חליפי יעלה לכם פחות ויספק תוצאה לא רעה, אבל גם לא מושלמת. מה באמת חשוב יותר? רק אתם יכולים לקבוע.

לבסוף – בוחרים מהיכן לרכוש

כשאתם יודעים מה מתאים לכם, מה הצורך האישי או המקצועי ומה באמת חשוב יותר – האיכות או המחיר – נותרה רק עוד בחירה אחת, וזוהי הבחירה במקום שבו תבצעו את הרכישה. גם כאן חשוב להשקיע עוד כמה רגעים של מחשבה, ולא רק בבחינת המחירים (סוגיה קריטית כשלעצמה) אלא גם ברמת השירות. כך תדעו שיש מי שמבין את הצרכים שלכם ומציע לכם פתרונות מדויקים ונכונים. בסופו של דבר המטרה שלכם היא לבחור ראשי דיו שיעשו את העבודה וישרתו אתכם נאמנה גם כשאתם מדפיסים מכתב קצר ללקוח וגם כשאתם מפיקים דו"ח גדול שעשוי להוביל לעסקה הגדולה ביותר שלכם.

צילום: depositphotos

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*