התרחקו מהקו האדום : 97-81 גדול למכבי אשדוד על הפועל תל אביב

התרחקו מהקו האדום : 97-81  גדול למכבי אשדוד על הפועל תל אביב

אחד המשחקים הטובים ביותר שראינו העונה ממכבי אשדוד\באר טוביה!

הערב (שני) גברו הצהובים של מאיר טפירו 97-81 על הפועל תל אביב באולם ה"דרייב אין" אחרי תצוגת תכלית נהדרת לכל אורך המשחק ובעיקר במחצית השנייה.

הדולפינים ידעו שלאחר הניצחון על אילת במחזור הוקדם, ולאחר ההפסד אמש של קריית גת, ניצחון באחד ממשחקי החוץ הקשים ביותר שיש בליגת הכדורסל, יכול להיות אבן דרך משמעותית על מנת להבטיח מקום בליגה לעונה נוספת.

אחד הגורמים לניצחון הגדול הערב היה השינוי בגזרת הסגל של מכבי אשדוד מהשבועיים האחרונים.

DKA_0794

קווין דילארד היה יחסית פושר בפרימיירה שלו בשבוע שעבר מול אילת כשסיים עם 5 נקודות. אך הערב הגארד החדש הציג משחק יוצא מן הכלל, עם ניהול משחק חכם וקליעות במאני-טיים עבור אשדוד שהיו אחראים על הבריחה במחצית השנייה. מי שעוד היה פנטסטי ב20 הדקות האחרונות היה צ'ייס סיימון הזר היחיד שנשאר מתחילת העונה. סיימון סיים את המחצית הראשונה בצורה די חיוורת, אך השלשות שלו וגם של נואלס בחצי השני פתחו גם הן את הפור על הסגל הדליל יחסית של הפועל, שהיו בלי וויליאמס וללא טאקר שנפצע בשלב מוקדם. גם ההוצאה של האוול הסנטר היחיד המשמעותי של רמי הדר ב5 עבירות מוקדמות בוודאי הוסיפה לניצחון האשדודי המיוחל.

מי שעוד נתן ערב סולידי הוא ג'ייק כהן שהיה מעולה גם הוא.

DKA_0786

כעת מכבי אשדוד באר טוביה בפער של ארבעה משחקים מהאחרונה קריית גת, ושנותרו 12 מחזורים לסיום העונה, השארות בליגה בהחלט נראית אפשרית לחלוטין, כשמן הסתם המשחק בין אשדוד לקריית גת בסיבוב השלישי יהיה המכריע בין השתיים.

קלעו לאשדוד הערב:

סיימון 22 (4-7 לשלוש, 3-11 לשתיים), כהן (7-7 לשתיים, 9 ריבאונדים) ונואלס (4-8 לשלוש, 4-6 לשתיים, 3 חטיפות) 20 כ"א, דילארד 13 (5-12 מהשדה, 4 אסיסטים), אלטיט 6, זיו 4 (6 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 4 איבודים). כן שותפו: בירנפלד וטישמן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*