מזמינים אתכם לזוז – פסטיבל הבירה 2019

מזמינים אתכם לזוז – פסטיבל הבירה 2019

מה יותר כיף מבירה ביד אחת, ונקניקייה בלחמנייה ביד השנייה, כשהלהקה האהובה עלייך על הבמה מקפיצה את כולם.

שבוע לאחר פסטיבל חלון לים התיכון המסורתי באשדוד שהיה כיף גדול לכל המשפחה, הגיע האירוע שכל שנה אשדוד מחכה לו. פסטיבל הבירה שמתקיים מדי אוגוסט. אתמול (21.08.19) התקיים היום הראשון של הפסטיבל, במתחם הצעירים מרטין בובר באשדוד.

את הערב הגדול חיממה חנה גור המהממת, בקצב גרובי שהדליק את האווירה ביחד עם הבריזה הנעימה מהים האשדודי שאנחנו כל כך אוהבים.

בהופעה המרכזית עלה ראשון אברהם טל המוכשר בעל הקול שלא נגמר. טל שר את מיטב להיטיו, בניהם 'אני איתך', 'אם את הולכת', 'הזמן עושה את שלו', 'הימים עוברים', 'אורות' ועוד. בנוסף שר שירים שלו מתקופת שוטי הנבואה, 'אין אני', 'הוא', 'קול גלגל' וכמובן 'הילדים קופצים'.

טל הפתיע כששר את השיר המשותף שלו ושל הדג נחש, 'תן לי מנגינה', בגרסת סולו מרשימה שהפגינה יכולות ווקאליות מטורפות שלו.

בשעה עשרה לאחת עשרה עלו לבמה לא אחרים מאשר הדג נחש המעולים שהרימו את הקהל באוויר עוד יותר, עם השירים האוהבים שלהם. בין השירים הם שרו את הלהיטים 'סע', 'לזוז', 'אני מאמין' (שהזיז לכלום את התחת), 'שירת הסטיקר', 'הינה אני בא', 'לא פראיירים', 'שיר נחמה', 'יום שישי' ועוד רבים מוצלחים.

הם ניגנו עם שלל כלים מוזיקאליים מיוחדים שהוסיפו לאווירה המשוחררת והכיפית של הפסטיבל, כמו חצוצרה, סקסופון, חליל ואפילו תוף מרים. שאנן סטריט הודה כי הוא אוהב את עיר הבירה מכל הערים האחרות והלהקה הרימה איתנו לחיים של בירה.

בנוסף היו דוכני אוכל שווים וטעימים כמו תפוח אדמה, אסאדו מעושן, פיש אנד צ'יפס, המבורגר, נקניקייה בלחמנייה, צ'ורוס ואפילו פירות טרופיים במחירים נוחים בין עשרים לשלושים וחמישה שקלים למנה. הקימו אפילו דוכן מגניב של פרינגלס בו אפשר לעצב מחדש את דמותו של מסטר פי, ולקבל אריזה מיוחדת עם הדמות שעיצבת בחינם.

וכמובן הדובדבן שבקצפת, הבירה. שבשבילה ערכו את כל החגיגה הזו. שלל סוגי בירות איכותיות במחירים שווים. חברת טובורג הקימה אוהל ענק בו אפשר לשתות את הבירה בנוחות. חברת ווינשטפן הקימה את מתחם ה- beer garden בו ניתן להזמין בירה ולשתות באווירת מסבאה במערב הפרוע. בנוסף היו עמדות של אפרול שפריץ, לף, קרלסברג והוגרדן.

בקיצור היה טירוף!! נתראה היום, ביום השני של הכיף הזה עם מוש בן ארי וסבלימינל שידאגו להעיף את הקהל.

ענבל הקניין

צילום: odrey – פאבל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*